Taču Vecrīgas un lietu saprātīgas kārtības dēļ nebūtu grūti vēl vairāk slavēt vēlēšanu tuvumu, ja arī Rīgas dome, palikusi bez tiesībām iekasēt nodevu par iebraukšanu vecpilsētā, domātu vismaz par reitingiem, bet nevis aptuveni miljonu, no kura žēl atsacīties. Diemžēl, neskatoties uz to, ka pašvaldībai neviens neņem nost tiesības ierobežot satiksmi vecpilsētā, tā to faktiski negrasās darīt, bet turpina attīstīt ideju par naudas iekasēšanu, paredzot nākamgad Vecrīgas teritorijā izveidot paaugstinātas maksas autostāvvietas. Tādējādi, neskatoties uz Zalāna centieniem un pat tuvajām vēlēšanām, īpašo auto (kas pieder gan īpaši maksātspējīgiem cilvēkiem, gan īpašu atļauju ieguvējiem) skaits Vecrīgā, visticamāk, nesamazināsies.
Laila Pakalniņa: Režīms turpināsies
Nu jau divpadsmito gadu ļoti daudz ir īpašo auto, kam Vecrīgas īpašā režīma zonā ļauts (vai nu par naudu vai tāpat vien) apdraudēt gan pašu īpaši saudzējamo objektu — vecpilsētu, gan gājējus, kam patiesībā, vadoties pēc ceļa zīmēm, šai teritorijā ir priekšroka, pārvietojoties arī pa brauktuvi. Tāpēc par to, ka tagad beidzot viens reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs ir atjēdzies, ka maksas caurlaižu sistēma nav mazinājusi automašīnu skaitu vecpilsētā un neredz vairs jēgu šī īpašā režīma zonas statusa pagarinājumam, bet aicina Rīgas domi vēsturiskā centra saglabāšanai meklēt efektīvākus risinājumus, mēs ļoti iespējams varam teikt paldies ne vien Zalāna atjautībai, bet arī tuvajām pašvaldību vēlēšanām.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.