LDz valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis aģentūrai BNS sacīja, ka līgumu ar Rīgas "Dinamo" slēdza LDz meitasuzņēmums "LDz Cargo", taču tas ir saskaņots ar LDz, kas deva akceptu līguma slēgšanai.
Magonis teica, ka līguma summa viņam ir zināma, taču viņš nevēlas to atklāt. "Summu es negribu atklāt, es nebaidos to nosaukt, bet man ir neērti komentēt, par cik kas ir iepirkts, jo tas tomēr ir saimniecisks līgums," viņš skaidroja.
Savukārt "LDz Cargo" vadītājs Guntis Mačs ir atvaļinājumā, un aģentūrai BNS ar viņu sazināties neizdevās.
Arī LDz Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Antra Birzule aģentūrai BNS atzina, ka nevar nosaukt summu, kādu LDz ir atvelējis hokeja kluba "Dinamo" atbalstīšanai, jo tas nav viņas pilnvarās.
Birzule vien norādīja, ka LDz un tā meitaskompānijas "LDz Cargo", kas nodarbojas ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu, mērķis, atbalstot hokeja klubu, ir popularizēt kravu pārvadājumus Krievijas tirgū.
Savukārt Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Nils Freivalds aģentūrai BNS uzsvēra, ka LDz atbalsta sniegšanas līgumi hokeja klubam "Dinamo" ir noslēgti likumā noteiktā kartībā un akcionārs tāda līmeņa saimnieciskos jautājumus nelemj.
Akciju sabiedrības ''Dinamo Rīga'' padomes priekšsēdētājs Guntis Ulmanis aģentūrai BNS pastāstīja, ka LDz ir ''viens no atbalstītājiem, turklāt ļoti nozīmīgs'' atbalstītājs, taču naudas summu nosaukt nevarēja.
"Latvijas dzelzceļš" pieder valstij. Tā koncerns nodarbojas ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu un uztur infrastruktūru. LDz koncernu veido uzņēmumi "LDz infrastruktūra", "LDz Cargo", "LDz ritošā sastāva serviss" un "LDz apsardze".
Savukārt pirms gada izveidotā hokeja kluba Rīgas "Dinamo" lielākā īpašniece ir gāzes importētāja "Itera Latvija", tāpat akcionāru vidū ir Latvijas uzņēmēji un bijušie valstsvīri, tostarp ekspremjers Aigars Kalvītis, kurš pagājušajā nedēļā nāca klajā ar paziņojumu, ka vēlas lielo valsts uzņēmumu iesaistīšanos. Par vienu no Rīgas "Dinamo" atbalstītājiem jau kļuvis "Latvijas dzelzceļš", un Kalvītis būtu ļoti pateicīgs, ja šādu soli spertu arī, piemēram, "Latvenergo" un "Lattelecom".
Rīgas "Dinamo" amatpersonas iepriekš ir arī informējušas, ka šosezon kluba budžets ir aptuveni 15 miljoni ASV dolāru. 90% no "Dinamo" izmaksām sedz "Itera", bet pārējos 10% - sameklētie sponsori,
Rīgas "Dinamo" hokejisti pašlaik gatavojas otrajai sezonai Kontinentālajā hokeja līgā, kur pirmās spēles paredzētas septembrī.