Laikraksta Diena rīcībā esošā 2010. gada 30. aprīlī - Valda Dombrovska valdības laikā - noslēgtā airBaltic akcionāru sadarbības līguma kopija neliecina, ka dokuments būtu tikai grozījumi 2009. gada 4. marta airBaltic sadarbības līgumā, ko bija akceptējis tā laika satiksmes ministrs Ainārs Šlesers.
Gluži pretēji - 2010. gada 30. aprīlī noslēgtā līguma 12. punkts Pilnīga vienošanās noteic: «Šis līgums (tai skaitā visi dokumenti, uz kuriem tajā ir atsauce) aizstāj visas iepriekšējās Pušu vienošanās par šī Līguma priekšmetu.» Bet 19.6 pants īpaši uzver: «Ar Līguma noslēgšanas brīdi jebkādas agrākās pušu vienošanās, rakstiskas vai mutiskas saistības sakarā ar Līguma priekšmetu zaudē spēku.» 2010. gada 30. aprīļa līgumā nav nekādas atsauces uz 2009. gada 4. marta līgumu, nevienā vietā līgumā nav minēts, ka 2010. gada 30. aprīļa līgums ir grozījumi 2009. gada 4. marta līgumā. Dienas aptaujātie juristi norāda, ka no 2010. gada 30. aprīļa airBaltic akcionāru līguma punktiem 12. un 19.6 neizriet, ka šis līgums būtu 2009. gada 4. marta līguma papildinājums vai apkopojums.
Izbrīnu un jautājumu, vai Valdis Dombrovskis 2010. gada 22. septembrī Ģenerālprokuratūrā vēršas pats pret sevi, jau tajā pašā dienā izteica airBaltic prezidents, uzņēmuma privātā akcionāra Baltijas aviācijas sistēmas pārstāvis Bertolts Fliks.
Tāpēc paldies par drosmi Valsts kancelejas direktorei Elitai Dreimanei, kura atbildē Dienai par būtisku uzlabojumu ir nosaukusi līgumu, par kuru viņas priekšnieks Valdis Dombrovskis nedēļu pirms vēlēšanām vērsās pie ģenerālprokurora. Ģenerālprokuratūra 2011. gada janvārī paziņoja, ka ir veikusi pārbaudi, kriminālprocesu nerosina, tomēr tās atzinums ir noslepenots.