"Es no savas pieredzes saprotu, ka nekad nebūs ne augstā tilta, ne zemā tuneļa, jo Latvija nav spējīga akumulēt tādus līdzekļus. Līdz ar to vienīgais pārvads, ko var realizēt, ir zemais tilts, kas būs divreiz lētāks nekā divi pārējie varianti," viņš sacīja.
Rīgas pašvaldība visticamāk veidos zemo tiltu pār Daugavu, kas var nopietni apdraudēt kuģu satiksmi pa Daugavu un paralizēt pasažieru termināļa darbu, bažījās L.Loginovs.
"Līdz ar to mēs ierosinām jauno pasažieru termināli taisīt Pīļu muižā, kas ir līdz Ziemeļu šķērsojumam," viņš teica.
Savukārt, ja Ziemeļu šķērsojumu izvēlētos veidot kā tuneli, pēc L.Loginova teiktā, tam jābūt izbūvētam 20 metru zem ūdens. "Un arī tādā gadījumā nevar taisīt tā, ka viens gals nāk iekšā pie šķērsojuma un otrs ārā. Ņemot vērā, ka Latvijai ir ziema, arī ledus, kas ietekmē transporta kustību," stāstīja Brīvostas pārvaldnieks.