Kā iepriekš, atsaucoties uz Vācijas uzņēmumu sniegto informāciju, vēstīja LETA, Latvijā ievestas ceļu barjeras ar viltus vācu kvalitātes marķējumu. Viltus barjeras un to detaļas aplīmētas ar viltotām vācu ceļu drošības "RAL" kvalitātes zīmēm, kas apliecina, ka ceļu drošības aprīkojums ir ražots no attiecīgu standartu materiāliem un pie pareizas samontēšanas apturēs no ceļa noskrienošas mašīnas, mazinot kaitējumu to pasažieriem un kravām. Iespējams, tās ražotas Ķīnā.
LVC pārstāve Daiga Mežapuķe portālam Diena.lv teica, ka arī LVC saņēmis informāciju no barjeru ražotāja, ka šādu gadījumu izmeklē policija. Nekas vairāk gan uzņēmumam neesot zināms. LVC pārstāve norādīja, ka barjerām līdzi nāk papīri un sertifikāti, un patlaban LVC nav guvis pamatu aizdomām, ka Latvijā izmantotas viltotas barjeras.
Pēc LVC domām, tas ir jāizmeklē policijai. "Kā mēs varam pierādīt viltojumu? Tas ir darbs policijai," teica D.Mežapuķe. Viņa gan piebilda: ja radīsies aizdomas par viltojumu, LVC vērsīsies policijā.
LVC lūdzis sniegt skaidrojumu arī būvniekiem, jo tie valsts pasūtītajos objektos nodrošina barjeru u.tml piegādi.
Arī biedrības Latvijas Ceļu būvētājs valdes priekšsēdētāja Zigmāra Brunava rīcībā nebija plašākas informācijas par viltotajām barjerām, kā arī objektiem, kur tādas varētu būt izmantotas. Viņš norādīja, ka būvniekiem nav pienākuma veikt papildu pārbaudes, ja ar piegādāto barjeru dokumentiem viss ir kārtībā.
Būvnieki priecāšoties, ja situācijas izvērtēšanā iesaistīsies Interpol un policija.