"Izrādes Makss un Morics reklāmas klips tika speciāli veidots, lietojot tiešus un nepārprotamus butaforiskus paņēmienus, lai radītu iespaidu par blēņošanos nevis dzīvē, bet teātrī," viņa paskaidro reklāmas rullīša saturu. Izrādē puikas nepārvēršoties par mazajiem teroristiem – viņi esot tikpat nešpetni blēņošanās meistari, kā Vilhelma Buša literārajā darbā.
"Iesakām salīdzināt reklāmas klipa noskaņu ar to, ko ik vakaru mūsu bērni redz gan ziņās, gan citās televīziju piedāvātajās programmās. Un pēc tam izdarīt secinājumus par to, kas ir vardarbīgs pret mūsu bērniem un kas nav," aicināja I.Vasiļjeva.
Eksperts portālam Diena.lv pēc reklāmas noskatīšanās vērtēja, ka risks, ka bērni sāk atdarināt dzīvē redzēto uz ekrāna, ir tikai gadījumā, ja viņiem nebūs ar ko dalīties savās emocijās un pārrunāt redzēto.