Nacionālais teātris: spridzināšana "Maksa un Morica" reklāmā ir butaforisks paņēmiens blēņu attēlošanai
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
NOSKATIES VIDEO
ffgf
Vērtē psihoterapeits Gatis Bušs
"Pasaule ir tāda, kāda tā ir, tur ir daudz labā un tikpat daudz arī sliktā. Pieaugušajiem ir gana daudz pieredzes, lai mēs varētu atšķirt vienas lietas no citām. Ja mums vēl šādas pieredzes nav, tad ir vajadzīgs kāds cilvēks, ar kuru es varu dalīties savos iespaidos, ar ko kopā domāt par redzēto, lai tādējādi pats nonāktu pie tā, kas ir labi un kas ir slikti.
Ja bērnam nav neviena pieaugušā blakus, ar kuru apspriest redzēto, tad klips varētu būt bīstams. Ja neviena nav blakus, tad bērns tā arī var palikt savā bērna līmenī un nekad no tā neizkāpt, un spēt tikai atkārtot redzēto.
Maksim un Moricam diemžēl nav blakus vecāku, un viņi dalās tikai viens ar otru, papildina tikai viens otru. Labākajā gadījumā viņi kļūs par labiem dēkaiņiem, bet sliktākajā gadījumā par cilvēkiem, kam grūti iekļauties sabiedrībā.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
38 komentāri
kioto
labvēlis
Ķiksis
Morics
Kaspars Gasūns
humors un satiira
humors un satiira
humors un satiira
Plikausis
ab
Senais>mote
mote
Grauds
runčuks
direktors