Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +8 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 16. novembris
Glorija, Banga

Nauda ceļa bedrēs

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
liena
l
Es arī nesaprotu, kā dažs labs vēl lepojas ar VIA Baltica šoseju, ja Bauskas virziens ir katastrofa
juhuuu
j
nu ko, rakstiņš pazuda no pirmās lapas pāris stundu laikā :) Apsveicu Diena.LV redaktorus ar operatīvu rīcību :)
XYZ
X
Ceļi un valdība – tas ir viens un tas pats!
knabam
k
Domaju pec celu paraugu nonemsanas un atklasanas, ka par lielu naudu tika uzklats viszemakas kvalitates, visletakais asfalts, tulit butu jasak tiesas pravai un visi celiem izteretie lidzekli japiedzen no konkretajiem daritajiem - atbildigajiem. Jo si korupcija vairs nav izturama!
Juha
J
Garantijas salidzinajus ir labais.
Būs nauda - būs ceļi ...
B
Bija 600 miljoni Dienvidu tiltam, bet burtiski "acīm redzot" naudas nepietika, jo tik un tā sanāca šķībs. Problēma ir, ka naudas ir par daudz! Un kompetenti, apzinīgi naudas apsaimniekotāji - par maz! Aicinājums izgudrot labāku veidu kā organizēt valsts un pašvaldības iepirkumus, jo patreizējā prakse ir sevi pierādījusi par neefektīvu.
zinošais
z
starp citu, to minēto sabrukušo Via Baltica ceļa posmu valsts plāno šogad rekonstruēt. Tika izsludināts konkurss par 3,37miljoniem latu, lai rekonstruētu 15km garu ceļa posmu!!!! Varat iedomāties, ka 15km Eiropas nozīmes ceļa vēlas rekonstruēt par šādu smieklīgu summu, kura parasti tiek tērēta, lai rekonstruētu 2 - 3 km autoceļu. Konkurss tika izsludināts, bet neviens nepieteicās!!!! Varat to iedomnāties????!!! Tad nu viņi pagarināja konkursu, redzēs kas būs tālāk, vai atradīs tā saukto "kozjol atpuščeņija" kuram nāksies to visu briesmīgā kvalitātē ar briesmīgiem zaudējumiem saremontēt.....
zinošais
z
ja papētītu pēdējo gadu iepirkumus ceļu būvē, tad varētu atrast daudz interesantu lietu. Es pats zinu piemērus, kur ceļu būvnieki par 5 stundu darbu un 3000 Ls pašizmaksu nopelna 273000 Ls, bet pats trakākais, ka viņu remontētās šuves sabruka pēc viena gada. Tā kā gan jau atkal tiks organizēts iepirkums, kurā atkal piedalīsies tā pati firma, kas atkal uzvarēs.
ceļinieks
c
mēs ceļus būvējam tā, lai pēc pāris gadiem varētu atkal būvēt. KM izmaksas ir vienas no lielākajām Eiropā, bet kvalitāte aptuveni 10 reies sliktāka. Līdzenu ceļu joprojām neesam iemācījušies būvēt.
too ezis
t
tad parādi vienu žurnālista rakstiņu, kurš būtu kritizējis sasodīto via Baltica ceļu. Raksts ir par tēmu, jo valstī valda absurds. Auguls taisās būvēt četrjoslu ātrgaitas šoseju uz Krieviju, bet svarīgākais ceļš, kas mūsu valsti savieno ar Eiropu ir sabrucis. Kāpēc neviens netaisās uz Eiropu būvēt četrjoslu ātrgaitas šoseju, ja tieši pa to sabrukušo Via Baltica ir visintnensīvākā satiksme, tieši Eiropa ir mūsu lielākie importa un eksporta partneri, tieši no Eiropas ierodas lielākais tūristu skaits, kas vēlāk žēlojas par šo Via Baltica bezceļu.
baltix
b
šito toč nesaprotu. Skandināvija ceļus būvē tā, ka braucot ar mašīnu vari aizmigt. Tu vari nobraukt simtiem kilometru, bet mašīna ne reizi neiešūposies, bet mums pat jauni būvētie ceļi ir amerikāņu kalniņi. Uzbūvēja dārgāko tiltu pasaulē, kur pat ar aci var redzēt, kā viss tilts ir vienās deformācijās, salaides vietās jaut tagad ar mašīnu var just triecienus.
jautājums
j
Labs raksts. Man arī rodas līdzīgi jautājumi, kāpēc padomju laikā būvētie ceļi varēja kalpot 20 gadus un tikai tagad ir sabrukuši, bet mūsdienās būvētie jau pēc 5 gadiem ir sabrukuši? Laikam jau ceļu būvnieki baidās, ka vairs nevarēs pelnīt (t.i. zagt) naudu, ja savedīs kārtībā ceļus. Vakar arī braucu mājās no Lietuvas. Viss bija baigi forši, kāmēr neibraucu nožēlojamajā dzimtenē, kura 20gadu laikā nav varējusi uzbūvēt minēto VIA Baltica. Autora minētais ceļa posms pirms Rīgas ir totāla katastrofa. Toč nezinu nevienu pasaules valsti,kurā galvenais autoceļš būtu šādā kondīcijā.
visu cieņu
v
Raksts ir vietā, tikai brīnos, ka šis žurnālists ir pirmais, kas šo problēmu ceļ gaisā. Ļoti ceru, ka viņš un citi turpinās par šo tēmu rakstīt, jo tiešām tas ir liels absurds, ka nozīmīgākais ceļš uz Eiropu izkatās kā pēc kara.
ezis
e
No tā raksta vispār jēgu nekādu neredzu. Kur ir kaut kas inovatīvs izpētīts, kā žurnālistikā būtu jādara? Kaut kāda svaiga doma vai redzējums? Atstāstīts tikai tas, kas jau reiz rakstīts bez nekādas iedziļināšanās. Nez cik par tādu rakstu dotu atzīmi žurnālistikas studentam...
alias
a
Nezinu, kur autors ir braukājis, bet Austrijā, Itālijā, Francijā, Spānijā, Skandināvijas valstīs ceļi ir labāki kā Vācijā. Viens otrs Vācijas bānis nu jau pamatīgi pēc rekonstrukcijas prasās. Latvijā ir viena milzu nelaime, kāpēc mums nekā nav. Tā ir zagšana visos līmeņos. Konkursa otkats, sadārdzināti materiāli, pēc tam traktorists Fedja vēl kādu asfalta kravu pa kluso nopārdod un ceļam nepietiek. Latvijā ir dārgākie un sliktākie ceļi Eiropas savienībā. Un tikai rupjas zagšanas dēļ.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas