Laika ziņas
Šodien
Migla
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Naudu netaupa arī Dienvidu tilta otrajai kārtai

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
elvins
e
Taisnība kā vienmēr mūsu valstī - kautkur pa vidu jau ir. Tad kad procesus sāks analizēt pažu procesu laikā, tad jau kādam būs "jāsēž" - a kurš grib "sēdēt"? Turklāt pie mums ja "darītāju" "iesēdina" process apstājas pilnīgi - kas dotajā gadījumā nebūtu vēlams - te nu sanāk apburtais loks - zivs kā saka "pūst no galvas" - turklāt process sākas brīdī kad zivs izvilkta - nevisa kautkad rīt!
Karamba
K
Pēc domnieku čomaka Rāvja teiktā, viņš pat īsti nezin vai strādā ar peļņu.. Kur vēl šitādu labdarību atrast? :) Ja nu vienīgi kādā Ķīnā, Francijā, Vācijā, kur 3x lielākus obejktus arī būvniecības buma laikā cēla 5x lētāk. Tas pats attiecas uz buldozeru, kura iejūtīgajā vadībā ar lielu pomu tika celti apšaubāmas kvalitātes ceļu 4x dārgākie kilometri kā tepat kaimiņos.Kur tā teikt atlikums, starpība, kungi? Paldies,paldies, nojaušu :)
Skaistule
S
Zaga, zog un zags
Ainars Lodziņš, SCP
A
Skaidrs, ka turpina valdīt pilnīgas nesodāmības sajūta. Neviens no dārgo projektu "varoņiem" nav tiesāts, ir tikai tā mistiskā "politiskā atbildība", kas nekādi nematerializējas kriminālā, administratīvā vai kādā citā atbildībā. Atcerēsimies Operas rekonstrukciju, Rīgas kanāla nostiprināšanu, Rātsnama un Melngalvju nama būves! Cik daudzas greznas privātmājas tapa šo projektu "nobiruma" dēļ! Un tā vislaik.:partijas piesedz savējos, savējie organizē "otkatus" partijām. Shēma strādā, visi laimīgi.
ciniķim
c
Par cepšanos runājot, ar ko atšķiras būvnieka ņemts kredīts, kuru atmaksā pašvaldība no pašas pašvaldības ņemta kredīta? Pēc visām teorijām, būvnieka kredīts ir dārgāks, jo pašvaldība ir drošāks kredītņēmējs. Šeit ir vērts pieminēt, ka no 2012.gada dome sāks maksāt tuvu 40 miljoniem latu gadā par šo šedevru un darīs to 20 gadus. Salīdzinājumam - atceros bija minēts avīzēs, ka dome ielas Rīgā šovasar remontēs par 3,7 miljoniem. Nez cik ielas var noasfaltēt par 40 miljoniem katru gadu? Jautājums šeit ir par prioritātēm - vai bija vērts domei sasaistīt sev rokas ar tādām saistībām, kuras neļaus realizēt nekādus lielus infrastruktūras projektus nākamos 20 gadus?! Visi Ziemeļu šķērsojumu un parējās fantāzijas paliks tika un vienīgi fantāzijas. To naudu varēja un vajadzēja tērēt citiem projektiem, kas dod lielāku atdevi un pa visu pilsētu. Un vēl, kāpēc vienmēr pasūtītājam jāuzņemas riski par sadārdzinājumu? Turklāt nesanāk tā, ka cenām augot, rēķini pieaug, bet tām krītot - tāmju izmaksas nemainās? Vai to nesauc par nefektīvu (maigāk izsakoties) saimniekošanu?
Arturs-pensionars
A
Var jau būt,ka iespējams izdomāt citas shēmas,bet tas ko būvē ir vairāk nekā labi.Es vismaz 2 reiz dienā esmu pie vai uz tilta,jo nevaru aiziet pat uz veikalu nevērojot kā rit būve,kustība ir ļoti ievērojama un izdarīts ir visai daudz.Faktiski dzelzceļam pāri ir pārbīdīta jauna tilta pamatne un tiek veidota braucamā daļa,uzbūvētas jaunas estakādes vismaz 400 metru garumā,darbi rit Lubānas ielas līnijā,Krustpils - Piedrujas ielu šķērslīnijā, aī 'tur estakāde kādu 150 metru garumā jau iebetonēta,veidojas jauns aplis uz zemes,ar vārdu sakot darbi rit. Otrs ,paskatiet kā noslogota jau ekspluatācijā nodotā Krasta un Maskavas ielu puse,tur dienā 10tiem tukstošu automašīnu,pika stundās uzbrauktuves pārpildītas. Jaunais tilts un estakādes strādā visai saspringtā režīmā,tāpēc jebkādi uzbraucieni ka vajag bremzēt ir murgi kurus var izplatīt Rīgas nelabvēļi.Galu galā tas ir darbs,nodokļi mūsu visu ienākumi,arī mana pensija.
dravegigger
d
... slāvu riņķis no platīna - skaists tautisks atribūts sc...
ciniķis
c
Ā, nu tagad skaidrs par ko šī liekulīga cepšanās - nav izmantoti aizņēmumi, jebšu komercbankām netiek daļa no dienvidu tilta pīrāga. Un paldies Dievam, ka nepiesaista ES līdzekļus un Rīgu neiedzen banku parādu verdzībā. ES līdzekļu finansējums ir smieklīgs salīdzinājumā ar jebkura projekta izmaksām, bet nosacījumi tiek iebīdīti tādi, it kā viņi dotu 100% finansējumu un komercbanku iesaiste uz milzīgiem procentiem ir obligāta!!!! Un te nu man ir pilnīgi pajāt cik viņi tur nozags, ja aizņemtos no komercbankām šajos apstākļos, tad zaudējumi būtu vismaz 3 lielāki nekā vienkārši noshēmojot daļu no finansēm. Paldies par kūkām, nevajag skalot smadzenes un lobēt banku intereses, tad viss būs labi. Arī tas, ka tērē ir labi, neatlaiž darbiniekus un kaut vai tā silda ekonomiku. Bet sudraba lai vispirms pāriet no sava Audi A 6 ar mēneša izmaksām 700 Ls tikai nomā uz pieticīgāku automašīnu ar mazāku dzinēju, piemēram uz renault vai ford ar 1,6 dzinēju, bez ādas saloniem un citām ekstrām un tad lai māca citus kā taupīt.
forši
f
Par Ati Lejiņu Eiropā, par Ušakovu domē, jo JL ar Ušakovu varētu izveidoties perspektīva un interesanta koalīcija, respektīvi viņi tur viens otru labi varēs pieskatīt. :)
J.Biotops
J
Kas nekait tā būvēt un finansēt pa to laiku, kamēr KNABis aizņemts, tramdot sīkus starpniekus par 500 lašu laicīgu nenodošanu adresātiem. Tak ģeržaķ, tovarišči!
dzeris
d
Šie vienkārši nespēj nezagt, tas viņiem asinīs, bez tam, jādalās arī ar augšām. Par ko balsosiet?
greshka
g
Nu beidziet par 27.milj. nokūpināšanu nekas nav. 2.kārtā taču Petjka ar Čepājevu arī grib kaut ko nopelnīt. Tā ka vel nokūpēs savi 27.-30.milj.
cepam skaidrā sviestā....!
c
Iepūt izšķērdētājiem,jeb,sakod zobus un tik maksā!Ja ir nauda...
forši
f
Rodās sajūta, ka viņi par mums visiem ņirgājās. Štelles ap tiltu turpinās! Ir nepieciešama gan politiska, gan kriminālizmeklēšana un izsaimniekoto valsts līdzekļu konfiscēšana un atgriešana no privātkabatām atpakaļ Valsts kasē.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas