Neapmierinātajiem IZZI klientiem iesaka lauzt līgumus
Jūnijā IZZI saņēmis sūdzības par 43 gadījumiem, kad interneta sakari pārtrūkuši uz vairāk nekā divām stundām, ziņo SIA IZZI sabiedrisko attiecību speciālists Artis Jurkevics. Viņš skaidro iemeslus: elektrības piegādes traucējumi, kabeļu bojājumi, citu personu radīti traucējumi. PTAC nonāk krietni mazāk sūdzību. To skaita līderis esot televīzijas operators Viasat, par kuru šī gada laikā bijušas ap 30 sūdzību, savukārt par IZZI to ir 12. Taču tās ir oficiālās, rakstveida sūdzības, daudz vairāk esot telefoniski vai e-pasta vēstulēs sniegtu konsultāciju, kuru skaits pieaug, atzīst S.Biksiniece.
A.Jurkevics uzsver, ka IZZI sakaru problēmas kompensē ar abonēšanas maksas atlaidēm. Klientam ir jāraksta iesniegums, kurā jālūdz pārskatīt abonēšanas maksu. Atlaide var būt pat 100% un tā tiek piešķirta nākamajā mēnesī "proporcionāli nesaņemtajam pakalpojuma laikam", saka A.Jurkevics.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.