Informatīvā kampaņa Balso gudri ir izmaksājusi 103 tūkstošus latu no kuriem 40% tērēti TV un preses reklāmām, 30% bukleta izstrādei, 10% interneta mājas lapas izveidei un uzturēšanai, bet 20% no finansējuma esot izmantoti administratīvajiem izdevumiem, raksta NRA.
NRA esot aptaujājusi arī vairākus politiķus. Saeimas deputāts Aleksandrs Kiršteins (ZZS) rakstā ir paudis neapmierinātību, ka Delnas kampaņa ir bijusi vērsta Jaunā laika atbalstam un tagad arī «Eiropas Komisijas nauda, kas ir arī mūsu nauda» tiekot izmantota šīs partijas reklāmai. Savukārt, Saeimas deputāts Mareks Segliņš (TP) ir sacījis: «Es jau sen Delnas komentārus neuztveru objektīvi, es tos uztveru kā Jaunā laika ruporu». Tāpat NRA aptaujātie sabiedrisko organizāciju Pa saulei un Sabiedrība par vārda brīvību pārstāvji Ēriks Stendzenieks un Jurģis Liepnieks ir atzinuši Delnas kampaņas neefektivitāti.