Ministra pieredze rāda, ka valsts sekretāra vietnieki ir piedzīvojuši vienā diennaktī trīs saullēktus, ar lidmašīnu lidojot ekonomiskajā klasē, un tas neesot normāli no veselības viedokļa. Lidojumi biznesa klasē neesot jāuzskata par privilēģij, turklāt esot atšķirība, vai cilvēks lido reizi nedēļā vai reizi vai divas reizes gadā. Iecere būtu atbalstāma arī tādēļ, ka ir iespēja mainīt biļetes. Jau vēstīts, ka Saeimas Ārlietu komisijas priekšsēdētājs Andris Bērziņš (LPP/LC) ierosinājis iespēju turpmāk deputātiem atmaksāt ceļojumus biznesa klasē.
Pabriks atbalsta ceļošanu biznesa klasē garos lidojumos
Ārlietu ministrs Artis Pabriks (TP) atbalsta iespēju turpmāk politiķiem atmaksāt ceļojumu biznesa klasē, ja ceļa ilgums pārsniedz sešas stundas, ziņo BNS. Biznesa klase ir domāta cilvēkiem, kas lido nevis izklaidēties, bet lai strādātu, ministrs norādījis intervijā aģentūrai. «No šā viedokļa skatoties, biznesa klase ir nepieciešama un izdevīga tad, kad lidojumi ir samērā ilgi, jo gan augstākā līmeņa ierēdņiem, gan ministriem tūlīt pēc šiem lidojumiem ir jāiet strādāt,» skaidrojis ministrs piebilstot, ka «biznesa klase ļauj kaut nedaudz mazāk nogurt».
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.