Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

papildināta - Apstrīdēs konkursu par Latvijas jubilejas reklāmas rullīšu izvietošanu medijos

Mediju aģentūra _Carat _tuvākajās dienās vērsīsies Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) ar lūgumu izvērtēt Aizsardzības ministrijas (AM) rīkotā konkursa par Latvijas 90 gadu jubilejas svinību audio un video rullīšu izvietošanu medijos rezultātus, _Dienu _informēja _Carat _valdes locekle Baiba Liepiņa. Uzņēmums uzskata, ka ministrija slēdz neizdevīgu līgumu ar nepieredzējušu uzņēmumu un lūdz izvērtēt, vai _Carat _izslēgšana no konkursa pretendentiem ir pamatota.

AM šos pārmetumus noraida, sakot, ka piedāvātā cena bija tikai viens no kritērijiem. Tāpat tika vērtēts plānotais pārklājums, kā arī pieredze un radošā pieeja. AM pārstāve Elīna Lazdāne stāsta, ka "visi piedāvājumi tika izvērtēti izmantojot punktu metodi, tādējādi nosakot saimnieciski izdevīgāko, nevis lētāko piedāvājumu."

AM iecerējusi slēgt līgumu ar Communications Expert par summu, kas trīs aģentūru konkurencē bijusi divas reizes lielāka, sasniedzot 82 536 latu. "Konkursa nolikuma galvenais kritērijs bija saimnieciski izdevīgākais piedāvājums, kur cena un darba uzdevumā ietvertais kontaktu skaits ar auditoriju veido 80% no vērtējuma," stāsta B.Liepiņa, piebilstot, ka ir neizpratnē par šādu izvēli. 

Mediju aģentūra Carat arī apšauba uzvarētāja atbilstību AM rīkotā konkursa pieredzes prasībām, konkrēti – vai uzvarētājs pārzinājis auditoriju. Mediju izvietošanu saskaņā ar nolikumu varētu veikt tikai tā aģentūra, kas pērk auditoriju datus no Latvijā vienīgā atzītā šādu datu pētniecības uzņēmuma TNS Latvia. "Man šobrīd ir pamatotas aizdomas, ka uzvarētājs ar šiem datiem nekad nav strādājis un legāli tos nav iegādājies ne šogad, ne arī iepriekš," uzsver B.Liepiņa.

Pati aģentūra Carat izslēgta no dalības konkursā, viena iemesla dēļ: klientu atsauksmēm aģentūra norādīja klientu portfeli un – to kontaktus rekomendāciju saņemšanai. Carat vēlas no IUB saņemt atzinumu, cik pamatots ir šāds lēmums.

E.Lazdāne norāda, ka saimnieciski izdevīgākais piedāvājums tika noteiks ar punktu metodi. Tās ietvaros, piedāvātā cena ir tikai viens no vērtēšanas kritērijiem, kas šajā gadījumā bija 30% no kopīgā vērtējuma. Tāpat tika vērtēts plānotais garantētais pārklājums (GRP), kā arī pieredze un radošā pieeja.

E.Lazdāne uzsver, ka SIA Communication Expert saņēma visaugstāko punktu skaitu, jo iesniedza tehniski izvērstāko piedāvājumu, aptverot visvairāk mediju kanālus, kas dotu iespēju svētku gaitā sasniegt visplašākās auditorijas Latvijā. Vienlaicīgi tika ņemts vērā, ka SIA Communication Expert ir pieredze ar sociālajām kampaņām, viņa piebilst.

Konkursā kā trešais dalībnieks piedalījās uzņēmums Trendmark.  

(Papildināta ar Aizsardzības ministrijas viedokli)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas