Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +12 °C
Skaidrs
Svētdiena, 29. septembris
Mihails, Miķelis, Mikus, Miks

Pasažieru vilciens 2011.gadā, iespējams, būs spiests slēgt dīzeļvilcienu maršrutus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
hey
h
kādreiz vilciens bija lētākais un drošākais pārvietošanās līdzeklis. Tagad kautkāda šaize sanākusi, kamēr visā pasaulē vilcienu lieto uz urrā
Pasažiere
P
Tā to nevar atstāt....es ierosinu vākt parakstus.Uzskatu ,ka atradīsies pietiekami daudz cilvēku, kas atbalstītu šo ideju,ka šie maršruti jāatstāj
Jā.
J
Tā ir galīga un neatgriezeniska kapitālistiskās iekārtas uzvara ! Sociālistiskā revolūcija vairs nevar notikt - jo nav iespējams veikt trīs galvenos Ļeņina formulētos sākumuzdevumus - ieņemt pastu, telegrāfu un dzelceļa stacijas.
pildspalva
p
o, šito dziesmu esmu jau dzirdējusi vēl komunistu valdīšanas laikā! tai dziesmai ir vairāki panti un zināms nobeigums! sapirka popovam superpuperiekārtas. protams, no valsts kabatas. būs tas uz šitas! es tajā laikā izstrādāju ķīmiskajam ceham modernu darba iekārtas projektu. tagad tas sauktos, renovācija vai vēl kādas fīčas. taisīju rasējumu, aprēķinus. man teica, nu šito diplomdarbu jau vajag realizēt dabā. brīnījos, es par elektrību zinu tikai tik daudz, cik iesl/izslēgt slēdzi. diplomdarbs gan bija pēc visām prasībām un tiešām ieguva augstu novērtējumu. čuš. nosprāga i popovs, i mans diplomdarbs, viss sagāja, kur/ nu jūs jau zināt, kur. tagad tas ir tieši tāpat ar to dzelzsceļu. sapirkās vagonus. izbazūnēja. a šodien, viss, bankrats... (kas tas ir?) tas ir tad, kad vairs nav nekā... atcerieties? klasika. vai galīgi stulbas tās augšas palikušas? vai tad tagad jau vairs nav nekā?
a13
a
Dazas reizes dienaa uz Siguldu??? Geniaali.
janis
j
Dombrovskis atbalsta Latvijas iztukšošanas politiku. Vieglāk būs pārdot zemīti, i pašam atleks.
Guntis
G
Nu un ko PV iesāks ar tiem iepirktajiem dīzeļvilcieniem, ja maršrutus slēgs? Bez tam, vai nauda ES Kohēzijas fondā nebūs jāatmaksā, ja dīzeļvilcieni neies, bet rūsēs vai arī tos pārdos citiem operatoriem? Tā kā tas paziņojums neizskatās nopietns. Vizmaz kādu maršrutu būs jāpatur - gribi vai negribi. Ja tarifi tiešām pārāk augsti - tad varbūt PV būvēt savu infrastruktūru, t.i. sliežu ceļus, lai vilcieni tomēr kursētu? LDz jau arī nav ieinteresēts, lai mazāk noslogotajos ziemeļu - dienvidu maršrutos pasažieru vilcieni vispār neietu. Par Daugavpils virzienu varbūt tā arī būs, ka LDz uzstās uz saviem tarifiem. Tādēļ, domāju, ka abi uzņēmumi vienosies, bet PV paziņojums domāts spiediena radīšanai uz LDz.
Guntis Štamers
G
1.decembrī DELFI rakstīja: "Pasažieru vilciens" (PV) izsludinājusi konkursu par jaunu elektrovilcienu un dīzeļvilcienu iegādi, informēja PV. Piedāvājumi iesniedzami līdz 2010.gada 9.februārim. Kopumā plānots iegādāties 34 jaunus elektrovilcienus un septiņus dīzeļvilcienus, savukārt iepirkuma otrajā daļā paredzēts iegādāties vēl 16 dīzeļvilcienus. Iepirkuma priekšmetā ietilpst arī elektrovilcienu un dīzeļvilcienu uzturēšana 30 gadu periodā. PV informē, ka uzņēmums plāno šim projektam piesaistīt Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējumu 142 400 000 eiro (99 680 000 latu) apmērā, kas ir pieejams plānošanas periodam no 2007. līdz 2013.gadam. Saskaņā ar esošajiem plāniem pirmais testa vilciens sāks kursēt 2012.gada beigās un 2015.gadā būs pilnībā atjaunots elektrovilcienu parks un trešā daļa dīzeļvilcienu parka. Satiksmes ministrs (SM) Kaspars Gerhards (TB/LNNK) norāda, ka šis ir viens no lielākajiem transporta nozares projektiem, ko plānots īstenot tuvāko gadu laikā. Ministrs vienlaikus arī izteicis cerību, ka konkursā piedalīsies Latvijas uzņēmumi. PV ir lielākais iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumu operators Latvijā, kas veic pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu ar elektriskajiem un dīzeļvilcieniem. Ik dienas PV pārvadā vidēji 65 000 pasažieru, bet maksimāli noslogotajās dienās pārvadāto pasažieru skaits pārsniedz 100 000.
e.s.Blofeld
e
Viņi vienkārši grib izspiest naudu no valsts.
Kirbis
K
Kaut kāds murgs.. kārtējais menedžeris-pasažieru baidītājs uzradies.Ž idkova kgam derēja atcerēties to seno parunu, ka pasaulē nekas nav neiespējams, - vienkārši neiepējamais prasa vairāk spēka un izdomas , nekā iespējamais...
un
u
Sliedes izdangā kravas vilcieni, lai maksā.
Komisārs Reksis:)
K
Ja slēgs pasažieru vilcienu reisus, tad katram bijušajam pasažierim pienākas gabals sliedes - esmu par to maksājis :p Ja nē - tad gribu dalīties peļņā ar LDz :)))
Kekss
K
Ko jūs te visi kaucat! Kurš normāls cilvēks mūsdienās braukā smirdīgā vilcienā? Vilcieni ir priekš bomžiem. Valsts neattīstīsies, kāmēr grizīs atbalstu normālam biznesam un maksās par visu to šļuru kas braukā pa latviju lasīdami tukšās pudeles.
eneiL
e
kam , nu kam tas ir izdevīgi? Latvijas dzelzceļs palielina infrastrukūras maksu Pasažieru vilcienam, lai varētu dragāt vairāk tranzītkravu? Abi ir VALSTS uzņēmumi, abiem ir jāveic, vispirms, NOTEIKTĀS FUNKCIJAS- LDz- jānodrošina infrastruktūra, PV- jāpārvadā pasažieri. IKurš tik klaji lobē to LDZ marazmu??
Reo
R
WTF? FInansē dažādus nevajadzīgus komerciālus pasākumus, kur ziedo simtus tūkstošus, un tagad paziņo, ka būs jāslēdz maršruti. kas ir šī uzņēmuma ideja un prioritāte?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas