"Mums ir konduktori, un līdz ar to šīs problēmas vilcienos vairs būtībā nav. Pa kādam, protams, ik pa laikam noķer," viņš teica.
Židkovs norādīja, ka PV nevar salīdzināt ar Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmumu "Rīgas satiksme", kas no konduktoriem atteicās lielo izmaksu dēļ. "Mums ir nedaudz cita situācija, jo visās mazajās stacijās nav iespēju nopirkt biļeti un turēt tur kasierus nav izdevīgi. Līdz ar to konduktors ir tas, kurš gan pārbauda, gan tirgo biļetes," viņš klāstīja.
2009.gadā "Pasažieru vilciens" pārvadāja 21,246 miljonus pasažieru, kas ir par 19,4% mazāk nekā gadu iepriekš.
"Pasažieru vilciens" 2009.gadā strādāja ar nepilnu 50 miljonu latu apgrozījumu, kas ir 2008.gada līmenī, un aptuveni 390 tūkstošu latu zaudējumiem pretēji 1,125 miljonu latu peļņai gadu iepriekš.
"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no valstij piederošās Latvijas dzelzceļa kompānijas "Latvijas dzelzceļš" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī PV pārveidots par valsts uzņēmumu.