Pārspēt 2007. gada rezultātu, kad ēterā tika pārraidīts Latvijas vēsturē lielākais reklāmu skaits, iespējams jau šogad, bet visticamāk gan, ka jauns TV reklāmas apjoma rekordu uzstādīs 2012. gadā.
Pērn visvairāk TV ēterā reklamējušies mobilo sakaru nozari pārstāvošie uzņēmumi. Visvairāk reklāmu apjomu kāpinājuši mazumtirdzniecības nozares pārstāvji - par 47%, bet mazākais pieaugums, 6% apmērā, ir bijis mobilo sakaru nozarē.
Televīzijā 2010. gadā visbiežāk raidītas Henkel reklāmas, bet visstraujāko kāpumu uzrāda BITE, TV izvietojot par 86% vairāk reklāmu nekā 2009. gadā. Protector & Gamble, kas saglabāja aktivitāti TV reklāmā un ieņēma 1. vietu pagājušajā gadā, šogad samazinot savu reklāmu skaitu par 2%, noslīdējis uz 2. vietu.
Pieci visbiežāk TV reklamētie zīmoli ir no dažādām nozarēm. Pārtikas produktus pārstāv Danone, kas saglabā līderpozīcijas no pagājušā gada. Savukārt Maxima, dubultojot reklāmu skaitu, ieņem otro vietu, kurā 2009. gadā atradās RIMI. Schwarzkopf un Zelta zivtiņa, tāpat kā gadu iepriekš, ieņem attiecīgi 3. un 4. vietu. Ievērojami pakāpjoties, TOP 5 noslēdz Lattelecom, kas 2009. gadā ierindojās 13. vietā.
2010. gada visbiežāk raidītais klips ir Colgate zobu pastas reklāma. Tā TV ēterā bijusi redzama 2 221 reizi, apsteidzot 3. vietā esošo Blend-a-med zobu pastas reklāmu. Ierasti augstā vietā atrodas Coca-Cola, bet TOP 5 noslēdz Knorr buljona un Tuborg alus reklāmas. Šie 5 klipi kopā noraidīti gandrīz 10 000 reižu.