66% interneta lietotāju reklāma internetā kaut reizi ir pamudinājusi
iegādāties kādu produktu vai pakalpojumu.
Savukārt reklāma drukātajā presē - avīzēs un žurnālos - pirkumu veikt pamudinājusi 65% šo izdevumu lasītāju, bet televīzijas reklāma - 54% TV skatītāju, vides reklāma - 37% Latvijas
iedzīvotāju, savukārt radio reklāma - 34% radio klausītāju, informē pētījumu aģentūras "TNS Latvia" mediju pētījumu projektu direktors Miks Traubergs.
No reklāmas avīzēs un žurnālos informāciju patīk iegūt 71% lasītāju, no vides reklāmas - 66% Latvijas iedzīvotājiem, savukārt no reklāmas radio - 65% klausītāju. 62% iedzīvotāju patīk reklāma internetā, bet vismazāk iedzīvotāju pozitīvi izturas pret reklāmām televīzijā - tikai 36% skatītāju, informēja Traubergs.
Pētījumā "TNS Latvia" aptaujāja 905 respondentus. Pētījums veikts pēc žurnālu izdevēju - "Rīgas Viļņi", "Žurnāls Santa", "Dienas žurnāli" un "Lilita" - pasūtījuma.
"Rīgas Viļņi", "Žurnāls Santa", "Lilita" un "Dienas žurnāli" pašlaik izdod kopumā 58 dažādai tematikai veltītus žurnālus. Šo žurnālu kopējā ikmēneša tirāža ir 2,328 miljoni eksemplāru.