Reklāmā E.Repše aicina rakstīt un veidot Latvijas attīstības stāstu pēc Vikipēdijas parauga, kā piemēru Latvijai minot gan Singapūru, gan Somiju. Biedrības reklāmas kampaņa ir būvēta uz vienu cilvēku – E.Repši, pārējiem tās biedriem paliekot ēnā. Biedrības Latvijas attīstībai pārējie dibinātāji ir turīgi uzņēmēji – Valērijs Belokoņs, Uldis Mierkalns, Donāts Vaitaitis, Ainārs Ščipčinskis, Baiba Fromane, Edgars Jaunups, Agris Strautnieks, Dans Titavs un Olafs Berķis.E.Repše ir apstiprinājis, ka visdrīzāk biedrība pārtaps par partiju un startēs nākamās Saeimas vēlēšanās 2014.gadā. Jautājums, vai biedrība, balstoties uz E.Repšes fenomenu, spēs atkārtot kādreizējos Jaunā Laika panākumus un ar pārliecinošo rezultātu iekļūt parlamentā? "Tas, ka šī biedrība ir pieteikusi sevi kā politiskās cīņas dalībnieci, vēl negarantē, ka tai būs arī kādas izredzes. Tās panākumi būs atkarīgi no cilvēku noskaņojuma, no partijas vēstījumiem sabiedrībai, kā arī no tā, kādi vēl cilvēki līdztekus E.Rpešem sevi pieteiks Saeimas vēlēšanās," norādījaV. Kalniņš. Politologs arī uzskata, ka E.Repše viens pats kā līderis nav nopietns konkurents Vienotībai."Masīvās reklāmas kampaņas ir cilvēku, kuriem ir ļoti daudz naudas, mēģinājumi uztaustīt, vai viņu idejām ir potenciāls un labvēlīga augsne," portālam Diena.lv norādīja politoloģe Iveta Kažoka. Par E.Repšes panākumiem varēs spriest pēc socioloģiskās domas aptaujām. I.Kažoka uzsvēra, ka Latvijas sabiedrība saskaņā ar socioloģiskiem pētījumiem ir optimistiski noskaņota attiecībā par nākotni, un parasti pie šāda optimistiska noskaņojuma kādām jaunveidotām partijām ir samērā grūti gūt straujus panākumus. Politoloģe arī atzina: ja pēc tik masīvas reklāmas kampaņas partijas reitingi nebūs vismaz 3% – 5%, tad partijai nav nekādu izredžu iekļūt parlamentā nākamgad gaidāmajās vēlēšanās. "E.Repše, kas pašlaik publiski pārstāv un pauž Latvijas Attīstībai idejas ir tāds kā izmēģinājuma trusītis. Pārējie paskatīsies, kas notiks ar šo trusīti un tad izlems, vai tam pievienoties," bilda I.Kažoka. Politoloģe arī pieļauj, ka pašreizējā reklāmas kampaņa, iespējams, signalizē, ka turīgajiem uzņēmējiem, kas stāv aiz Latvijas Attīstībai ir saasinājušās domstarpības ar partiju Vienotība un reklāmas kampaņa ir signāls, ka Vienotībai var tikt radīta alternatīva. "To var uztvert arī kā mēģinājumu dresēt Vienotību," atzina I.Kažoka, tajā pašā laikā norādot, ka šaubās vai E.Repše ir nopietns konkurents Vienotībai.Politologs Ivars Ījabs portālam Diena.lv atzina, ka E.Repšem neapšaubāmi ir savs atbalstītāju loks, jautājums tikai cik plašs. "Tas lielais klupšanas akmens būs izskaidrot sabiedrībai, kādēļ tiek atkal dibināta jauna partija. E.Repšem droši vien tiks uzdots jautājums, kas tad ir tas strīdus ābols starp viņu un Vienotību," norādīja politologs. I.Ījabs arī atzina, ka biedrībai ir pietiekami lieli finanšu resursi, taču jautājums ir par intelektuālajiem resursiem, jo biedrības programma "ir visai ūdeņaina". "Biedrības problēma arī ir komanda, jo bez E.Repšes tajā nav atpazīstamu cilvēku, par kuriem vidējais vēlētājs būtu gatavs balsot un tos atpazīt," norādīja politologs.
Politoloģe: Repše ir kā izmēģinājuma trusītis
Šaubos vai Einaram Repšem izdosies kā kādreiz būt tam vilcējspēkam, kurš viens pats, balstoties tikai uz savas personības faktoru, spēs ievilkt jaunveidotu politisku spēku Saeimā, portālam Diena.lv atzina politologs Valts Kalniņš.Jau ziņots, ka pēdējos pāris mēnešus ar samērā masīvu reklāmas kampaņu no televīzijas ekrāniem Latvijas iedzīvotājus uzrunā bijušais partijas Jaunā Laika dibinātājs, bijušais premjers un finanšu ministrs Einars Repše, kurš sevi piesaka kā vienu no biedrības Latvijas Attīstībai dibinātājiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.