Šādu viedokli aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" pauda Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents, "MMS Communications Latvia" direktors Ģirts Ozols.
"Nākamās Saeimas vēlēšanas daudziem politiskajiem spēkiem būs izšķirošā cīņa. Savukārt naudas apguves veidi ir visdažādākie. Es varu atkārtot tikai to, ko es teicu pēc reklāmas asociācijas atklātās vēstules par kampaņu "Live Riga", - pie naudas apgūšanas tiek strādāts jau pašlaik. Ja mēs skatāmies uz partiju izdevumu uzraugiem Korupcijas un novēršanas apkarošanas birojā, asociācija, protams, neliegtu padomu, bet es ļoti šaubos, vai kādam šajā birojā ir kaut vai pamatzināšanas komunikāciju plānošanā un ar to saistīto norēķinu veikšanā. Līdz ar to es domāju, ka tos medijus, it īpaši preses medijus, kas līdz vasarai būs izdzīvojuši, patiesi varētu izglābt šis projekts - Saeimas vēlēšanas," sacīja Ozols.
Ozols arī nedomā, ka asociācijas publiskā vēstule saistībā ar kampaņu "Live Riga" būtu bijusi novēlota.
"Es nedomāju, ka mēs reaģējām novēloti - tas bija trīs dienas pēc tam, kad informācija par "Live Riga" parādījās publiskā telpā. Jāsaprot arī tas, ka mēs pēc uzbūves neesam ne SIA, ne akciju sabiedrība un šādas publiskas vēstules ir jālaiž caur asociācijas padomi. Mums par šo projektu bija vairākas sarunas jau no jūlija. Bija informācija arī par to, ka šai kampaņai tiek meklēti partneri ārvalstīs - cits jautājums ir par to, cik tas bija reāli. Tomēr publiski asociācija nevarēja izteikties, kamēr nebija par ko izteikties," pastāstīja Ozols.
Pēc viņa teiktā, asociācijas galvenās pretenzijas ir saistītas ar divām lietām - caurspīdīgumu un investīciju atdevi. "Kas attiecas uz šī projekta caurspīdīgumu, domāju, ka mūsu asociācijas atklātā vēstule deva savu iespaidu. Mūsu pozīcija bija vienkārša - cik tas ir vai nav caurskatāmi, ja valstij piederoša kapitālsabiedrība "air Baltic" dāvina kaut ko vēl nedibinātam pašvaldības uzņēmumam un vienlaikus prasa no valsts investīcijas, lai tiktu galā ar savu biznesu," pavēstīja Ozols.
Ja runā konkursā izvēlēto Vācijas reklāmas aģentūru, tad caur daudziem reklāmas aģentūru tīkliem esot pārbaudīts, ka tā Vācijā ir mazpazīstama un nekad nav strādājusi ārpus savas valsts robežām.
"Turklāt nav noslēpums, ka šajā aģentūrā strādā konkrēti Latvijas Republikas pilsoņi. Man nav pierādījumu, lai teiktu, ka caur šo projektu notiek naudiska gatavošanās nākamās Saeimas vēlēšanām, bet šis projekts rada daudz jautājumu," rezumēja Ozols.