„Rīgas satiksme” apzinās, ka „Plus Punkts” rīcība, pēkšņi, bez brīdinājuma atsakoties tirgot vienreizējās biļetes, radījusi iedzīvotājiem neērtības, tomēr neuzskata par iespējamu apiet atklāta konkursa rezultātus, ļauties SIA „Plus Punkts” nekorektām metodēm radītam spiedienam un izdabāt uzņēmēja prasībām.
Līdz šim SIA „Plus Punkts” ir nosūtījis „Rīgas satiksmei” vienu vēstuli, kas saņemta 20. jūlijā un paralēli, nesagaidot „Rīgas satiksmes” atbildi uzsācis publiskas aktivitātes, kas radīja nevajadzīgu ažiotāžu un nepatīkamus pārsteigumus sabiedriskā transporta pasažieriem, turklāt SIA „Plus Punkts” publiski izteiktie apgalvojumi un lietotie skaitļi ir nekorekti un spekulatīvi.
Kā ziņots, „Rīgas satiksme” lai nodrošinātu vienreizējo biļešu izplatīšanu par vienotu un iespējamo zemāko maksu, kā arī organizatoriski efektīvāk, organizēja atklātu konkursu, kura kritēriji bija zemākā cena un plašākais izplatīšanas tīkls, t.i. vismaz 150 tirdzniecības vietas. Atklāta konkursa organizēšanas nepieciešamību turklāt pieprasa likumdošana, ņemot vērā atlīdzības summu par konkrēto pakalpojumu. Arī SIA „Plus punkts” bija iespējas konkursā piedalīties – vienoties ar citiem tirgotājiem par nepieciešamo tirdzniecības vietu skaitu un piedāvāt konkurētspējīgu atlīdzības procentu, tomēr tirgotājs neuzskatīja par nepieciešamu to darīt.
Konkursa rezultātā izvēlētais biļešu izplatītājs SIA „Preses serviss”, turpina palielināt biļešu izplatīšanas vietu skaitu un šobrīd vienreizējo braukšanas biļešu izplatīšana tiek organizēta nu jau gandrīz 240 tirdzniecības vietās, neskaitot „Plus Punkts” tirdzniecības vietas.
Savukārt ar SIA „Plus Punkts” „Rīgas satiksme” sadarbojas jau 10 gadus un līdzšinējā sadarbības pieredze nav apmierinoša, kā arī šis gadījums ir atkārtoti pierādījis to, ka uzņēmums nav uzticams sadarbības partneris.