Šī gan ir lētākā kampaņa no RS organizētajām. RS preses sekretāre Iluta Bērziņa laikrakstam norādīja, ka pirms kompostrētāju ieviešanas tramvajos pagājušā gada 1. martā, reklāma papildus izvietota arī laikrakstos un tad RS kopumā iztērējuši no 17 000 līdz 18 000 latu.
Rīgas Satiksme reklāmas kampaņai tērējusi 13 000 latu
Rīgas pašvaldības uzņēmums Rīgas Satiksme (RS) kopumā iztērējusi 13 000 latu, lai informētu iedzīvotājus par biļešu kompostrēšanas sistēmas ieviešanu trolejbusos. Izmaksās iekļauta reklāmas rullīša, kuras pamatā ir dziesma "Tāpēc jau, ka nevar zināt, kāpēc", izgatavošana un raidlaika pirkšana astoņās raidstacijās, ziņo laikraksts Neatkarīgā Rīta Avīze.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.