"Es biju satiksmes ministrs, pie manis arī nāca ar šiem koncesiju priekšlikumiem investīciju banku pārstāvji un tamlīdzīgi. Šī pieeja, manuprāt, Latvijai neder. Un es viņus [priekšlikumus] nekādā veidā tālāk neattīstīju. Tas, ka tagad tiek mēģināts uz trešo lasījumu koncesiju likumā atļaut arī iespēju lidostu nodot koncesijā, manuprāt, ilgtermiņā var radīt nepareizas.. pārmaiņas visā šajā jomā, tā saucamajā valsts un privātajā partnerībā," sacīja Zīle.
Viņš par nepieņemamu atzina arī LIAA direktora Ozola iecelšanu lidostas padomes priekšsēdētāja amatā. "Man neliekas pieņemami, ka Ozola kungs.. bez kādas normālas saskaņošanas [ar aģentūru pārraugošo Ekonomikas ministriju, kuru vada ministrs no TB/LNNK] tiek virzīts konkrētā uzņēmumā par padomes priekšsēdētāju. Viņam ir jāatbild par visu Latvijas attīstības un investīciju piesaistes politiku, nevis par viena, lai arī nozīmīga, uzņēmuma attīstību," uzsvēra Zīle.
"Tēvzemietis" arī atzīmēja, ka iepriekšējā vadītāja Dzintara Pomera laikā lidosta ir attīstījusies "ļoti labā virzienā". "Viņa ir iekarojusi savu laukumu. Tur ir zināma kvalitāte un zināms līmenis, un man ļoti negribētos, lai to pazaudētu.. Es uzmanīgi vērošu lidostas attīstību. Tas notiks arī ar Eiropas Komisijas konkurences ģenerāldirektorāta jautājumu [saistībā ar lidostas labvēlību lētajām aviokompānijām]," pastāstīja Zīle.