Departamenta direktors Ivars Zarumba sēdes laikā atzina vairākas problēmas, ko solīja izlabot šī gada laikā. Piemēram, vairāki departamenta darbinieki pašlaik piepelnās arī citās darba vietās. Domes audita un revīzijas pārvaldes direktore Aija Roziņa bija neizpratnē par to, ka departamenta iekšējo auditu veic tikai viens cilvēks, kurš turklāt uz pusslodzi auditē Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekciju. I.Zarumba apņēmās noalgot vēl vienu auditoru, kā arī vairāk kontrolēt, kādās darba vietās piestrādā viņa pakļautībā esošie darbinieki.
Kā priekšlikumu korupcijas risku mazināšanai I.Zarumba domniekiem minēja darbinieku rotācijas ieviešanu tajās sfērās, kas nodarbojas ar smago automašīnu svara pārbaudēm, kā arī kontrolē mikroautobusus, proti, lai darbiniekiem neveidotos pārāk ciešas saites ar iespējamiem noteikumu pārkāpējiem. «Sabiedrība uzskata, ka maršrutu taksometru kontrolē pastāv nopietns korupcijas risks,» sēdē sacīja komisijas vadītājs Einārs Cilinskis (TB/LNNK), aicinot pie šī jautājuma I.Zarumbu īpaši piedomāt.
Kā problemātiska lieta tika minēta arī iepirkumu procedūra. Ik gadu satiksmes departaments sludina konkursus par lielām naudas summām —aptuveni 100 miljoniem latu —, tādēļ I.Zarumba paredzējis konkursu nolikumu izstrādē un izvērtēšanās apņēmies piesaistīt vairāk neatkarīgos ekspertus. Lai korupcijas riskus iepirkumos samazinātu vēl vairāk, I.Zarumba konceptuāli atbalsta pāreju uz centralizētu iepirkumu sistēmu visā pašvaldībā.