Viņš norāda, ka politiskās reklāmas laikā ierastie reklāmdevēji paiet malā, jo laukumu aizpilda politiskā reklāma un ir grūtāk sasniegt efektivitāti."Iepriekš kādu laiku pirms vēlēšanām politiķi negribēja tērēt reklāmās, bet, tuvojoties vēlēšanām, saprata, ka reitingi krītas, un bija gatavi nopirkt jebko, lai tikai tiktu ēterā. Tagad tas notiek civilizētāk un saskaņotas tiek gan cenas, gan apjomi," norādīja Šipkēvics.Iepriekš "Nozare.lv", atsaucoties uz aģentūru grupas "MMS Communications Latvia" prognozēm, rakstīja, ka kopumā politiskā reklāma Latvijas reklāmas tirgū šajā gadā pienesīs 2,8 līdz 4,6 miljonus latu un no šīs summas politiskā reklāma radio tirgū pienesīs 0,5 miljonus latu.Šipkēvics atzina, ka cerējis, ka politiskās reklāmas ieguldījums radio tirgū būs lielāks. "Tā ir priecīga ziņa, lai gan es biju cerējis, ka būs vairāk. Tomēr arī šis cipars ir OK," sacīja Šipkēvics.AS "Radio SWH" dibināta 1993.gadā kā pirmā privātā radiostacija Latvijā ar pašas veidotu programmu, savukārt gadu vēlāk, 1994.gadā, notika pirmā paplašināšanās un paralēli latviešu valodā raidošajai programmai "Radio SWH" tika izveidots "Radio SWH+" krievvalodīgai auditorijai un klasiskās mūzikas radiostacija "Radio Amadeus".Konkurencei saasinoties, 1999.gadā "Radio SWH" spēra nākamo soli un pēc uzvaras konkursā par raidīšanas tīkla izveides tiesībām visā Latvijā tika atvērti pieci reģionālie biroji Valmierā, Rēzeknē, Jēkabpilī, Daugavpilī un Liepājā. Pēdējās konceptuālās izmaiņas tika veiktas 2001.gadā, kad "Radio Amadeus" vietā tika radīta jauna programma "Radio SWH Rock".Kopš 2007.gada 21.jūnija AS "Radio SWH" pieder Īrijas mediju holdingam "Communicorp Group Ltd.", kas vada vienu no lielākajiem radiostaciju tīkliem Centrāleiropā un Austrumeiropā.
Šipkēvics: Mediju finansiālās problēmas politiskā reklāma neatrisinās
Laiki, kad mediji finansiālās problēmas varēja atrisināt uz politiskās reklāmas rēķina, ir pagājuši, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" sacīja AS "Radio SWH" valdes priekšsēdētājs un programmu direktors Jānis Šipkēvics."Protams, uz vēlēšanām ir iespējas vairāk nopelnīt, tomēr tie laiki ir pagājuši, kad mēs varējām atrisināt finansiālās problēmas uz politiskās reklāmas rēķina, jo, kad tirgū ienāk politiķi un "šauj ar saviem reklāmas lielgabaliem", parasto reklāmu kļūst mazāk," sacīja Šipkēvics.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.