“Skype” savā blogā skaidroja, ka pie vainas bija sistēmas īpatnība – datu apstrādei tā izmanto nevis savu tehniku, bet gan lietotāju datorus, kas cita starpā tai kalpo kā telefona centrāles, kas glabā ziņas par lietotāju atrašanos internetā. Problēmas radās tāpēc, ka dažās “Skype” lietotājprogrammas versijās ir kļūda. Pēdējo reizi līdzīga āvārija notika pirms trīs gadiem, kad “Skype” nedarbojās visu dienu. Uzņēmuma “Twitter” kontā lasāms, ka tehniķi dara visu iespējamo, lai atjaunotu servisa darbību. “Skype” sistēmu visā pasaulē lieto vairāk nekā pusmiljards lietotāju. Sarunas interneta vidē ar “Skype” ir bezmaksas, bet par maksu iespējams zvanīt uz fiksētajiem un mobilajiem telefoniem. Uzņēmumu 2003.gadā dibināja skandināvi Niklass Zenstrēms un Januss Frīss, tā tehniskais risinājums tapa Igaunijā, kur arī tagad atrodas “Skype” centrs. Vēlāk to pārdeva interneta veikalam “eBay”, savukārt pērn uzņēmums nonāca finanšu investoru īpašumā.
“Skype” atkopjas pēc globālās avārijas
Populārākais interneta telefona pakalpojuma sniedzējs “Skype” lēnām atkopjas pēc trešdien pieredzētās globālās avārijas, kad tūkstošiem “Skype” lietotāju nevarēja autorizēties vairākas stundas. Publiski pirmās ziņas par sistēmas tehniskajām ķibelēm parādījās trešdienas pirmajā pusē, to savos “Twitter” kontos pauda “Skype” lietotāji.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.