Rezultātā izsaukumi uz paaugstinātas maksas tālruņiem rada ļoti augstas izmaksas telefona abonentam, kas mērāmas arī vairākos simtos latu. _Lattelecom_ sarunās ar klientiem arī noskaidrojis, ka visbiežāk šāda veida zvanus veikuši nepilngadīgie ģimenes locekļi.
Bērns saņem paziņojumu uz ekrāna, ka viņš var dabūt papildus bonusus, vienkārši ir jāpiezvana uz 900---- numuriem, stāsta Lattelecom preses sekretārs Deniss Kolosovs. Bet netiekot pateikts, ka tie ir maksas zvani. Trešās personas pakāpeniski sniedz paroles vai lūdz atzvanīt pēc kāda laika, kad samaksa par zvanu jau ir daudz augstāka, viņš stāsta.
Par iespējamo krāpšanu klienti ir sūdzējušies policijai.
Lattelecom informē, ka no šādiem paziņojumiem iespējams izvairīties, uzstādot aizsardzības paroli līnijai, kas nodrošina, ka paaugstinātas maksas tālruņi no klienta abonētās telefona līnijas nav veicami. Sīkāku informāciju var iegūt uzņēmumā. Lai arī Lattelecom nav cietis, cietuši ir mūsu klienti un tēls, atzīst uzņēmuma pārstāvis.