Galvenokārt sūdzības ir saistītas ar kvalitātei neatbilstošām cenām. Iepriekš apmierinātība bija lielāka, jo vidējas kvalitātes servisam bija arī atbilstoša cena un klienti ar to rēķinājās. "Taču pašreiz ir vidējs serviss par augstām cenām," uzsvēris U.Vītoliņš. Tieši šī iemesla dēļ Latvija sāk piedzīvot to pašu scenāriju tūrisma nozarē, kā tas bija Igaunijā, kad par zemas kvalitātes pakalpojumiem tika prasīta augsta samaksa, kā dēļ Igaunijā patlaban vērojams tūristu skaita kritums. Viens no iespējamiem problēmas risinājumiem varētu būt kvalitātes sistēmas izveidošana. Nepieciešamas arī papildu mārketinga aktivitātes un tūrisma infrastruktūras uzlabošana.
Tūrisma nozarei kaitē pakalpojumu kvalitāte
Latvijā pieaug ar tūrisma pakalpojumiem saistītās sūdzības, un tā ir bīstama tendence, piektdien Tūrisma forumā norādījis Tūrisma valsts attīstības aģentūras (TAVA) direktors Uldis Vītoliņš, ziņo BNS. Pērn 82% no ārvalstu tūristiem sacīja, ka ir apmierināti ar viņiem sniegtajiem tūrisma pakalpojumiem, savukārt šogad tādu ir būtiski mazāk - tikai 55%.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.