"Arī mikroautobusi ir nerentabli, izņemot dažus maršrutus, piemēram, Rīga-Jūrmala vasaras periodā un nedēļas nogalēs, bet principā reisu samazinājumi ir saistīti ar valsts principiālo nostāju - pasažieri ir jāpiesaista dzelzceļam," skaidroja Lubāns.
Autobusu pārvadājumu plūsmā, kura notiek starp diviem punktiem, kur paralēli ir dzelzceļš, autobusu reisi tikšot samazināti.
"Tie ir Rīga-Daugavpils, Rīga-Aizkraukle, Rīga-Jelgava, Rīga-Dobele, arī Rīga-Jūrmala (Jaunķemeri, Sloka). Jā, mēs pasažieriem samazināsim ērtības, bet pasažieri jāpiesaista tam transporta veidam, kas ir valstiski atbalstīts," akcentēja ATD vadītājs.
Valsts SIA "Autotransporta direkcija" ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā. ATD darbības galvenais mērķis ir sekmēt pārvadājumu attīstību un pārvadātāju konkurētspējas palielināšanos.