Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +9 °C
Skaidrs
Svētdiena, 29. septembris
Mihails, Miķelis, Mikus, Miks

Uz sliedēm traumas gūst 55 cilvēki, vairāk nekā puse iet bojā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Toms
T
Protams LDz vainot visus citus ir visvienkāršāk, bet man šķiet ka vismaz pilsētās dzelzceļam jābūt pilnībā atdalītam no mašīnām un gājējiem. Izmaksas protams grandiozas, bet jāķerās klāt vien ir. Pat Vācijā gājēju savaldīšai ar vāju drāšu žogu vien par maz, tāpēc joslu ap dzelzceļu apstāda ar dzelkšņainiem krūmiem un vīteņiem, vai, ja nav vietas, tad liek augstu prettrokšņu sienu. Trokšņa problēmas jau jārisina tāpat. Protams, kamēr LDz šķitīs, ka valstī griežas ap viņiem, nekas tāds šeit nenotiks.
CCM
C
Sētas jau var likt, bet tas neko nemainīs. Arī uz Jūrmalas šosejas starp joslām uzlika sētu - jau ātri vien tajā bija caurumi un tie pašnāvnieki kā līda pāri ceļam, tā lien joprojām. Pie tam tilti ir uzbūvēti jau veseli 2, gan pie SKY, gan pie ZZK, bet cilvēkiem laikam šķiet, ka lieks kilometrs ar kājām ir pārāk daudz prasīts, vieglāk ir skriet priekšā mašīnām, kas tur ir milzīgā daudzumā un brauc ar ātrumu 90 km/h.
hvz
h
Lielākā daļa nobraukto gājēju ir vai nu pālī vai ar austiņām un muzonu uz pilnu klapi.
LDZ gājējus ignorē
L
Nevajag visā vainot gājējus - viņi neiet pa sliedēm pastaigāties, bet gan tās šķērso nepieciešamības spiesti, lai nokļūtu otrā pusē. Protams, nevar noliegt, ka reizēm cilvēki ir vieglprātīgi un neuzmanīgi, bet galvenā vaina slēpjas apstāklī, ka pāriet sliežu ceļus ir grūti, jo pārejas ir lielā attālumā viena no otras. Vietās, kur iedzīvotāju blīvums ir liels, tas ir noziegums no Latvijas Dzelzceļa puses, jo pilnīgi dabīgi, ka cilvēks neies kilometru gan sliežu malu, lai pēc tam pa pāreju tās šķērsotu un pa otru pusi nāktu atpakaļ uz viņam vajadzīgo vietu - cilvēks ies taisni pāri. Un tādu būs daudz, un tādas vietas LDZ ir labi zināmas, bet šī bagātā iestāde izliekas to nemanām. Lai gan pareizāk būtu šos jau iemītos celiņus izklāt starp sliedēm kaut vai ar betona plāksnēm, lai tikt otrajā pusē būtu vieglāk un ātrāk (īpaši jau nu gados vecākiem cilvēkiem, riteņbraucējiem un māmiņām ar bērnu ratiņiem). Līdz ar to cilvēki sliedes atbrīvotu ātrāk. Tā kā nevajag "cilvēkus izmācīt" - sliedes mums nav pastaigu vieta! - bet gan radīt apstākļus drošai pārejai. Sliežu nožogojumus salauzīs - par to šaubu nav, bet tas tikai norāda, ka pāreju ir nepiedodami maz. Piemēram, kā pāriet sliedes pie Jāņavārtiem, ja no Salaspils ielas jānokļūst Krustpils ielā? Tikai klumpurējot pāri sliedēm - citas izvēles nav.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas