"Arī citas krievu valodā rakstošās avīzes Čas galvenā redaktore Ksenija Zagorovska pauda, ka tas aizskāris daļu sabiedrības. “Tā ir ņirgāšanās par svētām lietām, ir jāpieņem, ka daļai Latvijas iedzīvotāju tie ir svarīgi svētki. Cūkas ģīmis ar Uzvaras dienu kopā neiet. Šī kampaņa, acīmredzami, liecina vai nu par zemo profesionālo līmeni vai kārtējo reizi norāda uz to, cik Latvijas sabiedrība ir sadalīta, ja pat nezinām viens otra simbolus. Pieļauju, ka kampaņas veidotāji pat neiedomājās, ka 8. maijs ir Uzvaras diena.”Kā Dienai sacīja Vides ministrs Raimonds Vējonis, tad tā nemaz neesot ministrijas akcija un viņš pats tajā pat nebija plānojis piedalīties. “Jā mani uzaicināja, bet tad vēl nezināju savus plānus. To rīko veikals Rimi un man rīt nebūs laika, izvērtēju prioritātes un netieku.”Reaģējot uz sacelto ažiotāžu, Rimi kampaņa tiek pārcelta uz 15. maiju. Pēc kampaņas izstrādātāju sabiedrisko attiecību aģentūras Deep White pārstāves Ilze Meirupskas sniegtās informācijas, tas darīts “aiz cieņas pret maija notikumu vēsturisko kontekstu un nevēloties iesaistīties atsevišķu Latvijas krievu mediju centienos ekoloģisku ziņu pārvērst par politisku provokāciju”. “100 000 auduma maisiņu gan tiks dāvināti pircējiem, kuru pirkumi būs virs desmit latiem jau no 8. maija, taču tiks pārcelta preses konference,” Dienai teica Rimi vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valmere.Kampaņa ir daļa no Latvijas valsts meži akcijas pret dabas piesārņošanu. Tā tika uzsākta jau pagājušā gadā, un tās mērķis ir samazināt plastmasas postošo ietekmi uz vidi un pieaugošo īpatsvaru kopējā atkritumu apjomā.
Cūkmena akcija izraisa asu Krievijas politiķa Rogozina reakciju Vairāk lasi šeit