«Katamarāns bija ceļā no Keiptaunas uz Jaunzēlandi, ko tam vajadzēja sasniegt decembra sākumā. Sazinājāmies ar Austrālijas krasta apsardzi, viņiem nekādu ziņu nebija. Teica mums, ja katamarāns būtu grimis, būtu nostrādājis SOS signāls, taču tāds neesot saņemts,» Dienai stāstīja Kaupo bocmaņa Aigara Grenenberga māsa Īge Grenenberga-Grīnberga. A.Gre-nenberga ģimenes locekļi mēģinājuši sazināties ar Keiptaunas (Dienvidāfrikas Republika) krasta apsardzi, taču neveiksmīgi. «Mēs nezinām, ko domāt. Var jau būt, ka viņi novirzījušies no maršruta, taču arī citās, vismaz lielākajās salās ir internets, kas ir mūsu vienīgais saziņas līdzeklis ar Kaupo,» - tā Ī.Grenenberga- Grīnberga. Pēc ieilgušā klusuma starptautiskajās meklēšanas instancēs esot vērsušies katamarāna kapteiņa Aleksandra Popova radinieki. A.Popovs tāpat kā Svetlana Timofejeva ar Kaupo veic jau otro ceļojumu apkārt pasaulei. No pirmā brauciena Kaupo sava būvētāja Valda Grenenberga-Grīnberga vadībā atgriezās 2003.gada martā. Pašreizējam braucienam, kas sākās 2008.gada 1.novembrī bija arī simboliska nozīme - pie Horna raga izkaisīt V.Grenenberga-Grīnberga pelnus.
Līdz šim pēdējo ziņu saņemšanas brīdī uz katamarāna bija trīs komandas locekļi— Aleksandrs Popovs, Svetlana Timofejeva un Aigars Grenenbergs. Pērnā gada 7. janvārī vētras dēļ galvas traumas guva ceturtais komandas biedrs mehāniķis Nikolajs Vederņikovs, kas ar helikopteru tika nogādāts Lisabonas slimnīcā.
Kaupo maršruts šoreiz tika izvēlēts sarežģītāks nekā iepriekšējo reizi, kad katamarāns kuģoja no austrumiem uz rietumiem. Šoreiz katamarāns izbrauca pretējā virzienā, paredzot maršrutu: Rīga – Laspalmas – Riodežaneiro – Rio Grande do Sul – Keiptauna – Fremantle – Melburna – Velingtona Jaunzēlandē – Puerto Monte Čīlē – Keiphorna – Buenosairesa – Rio Grande do Sul – Azoru salas – Rīga. Pēc plāna Kaupo braucienam jānoslēdzas 2010. gada nogalē. Katamarāna ceļojumu neviens oficiāli nesponsorē. Pirms došanās ceļā Kaupo komandas biedri Dienai sacīja, ka ar šo braucienu nevienam negrib neko pierādīt, taču uzskata, ka šis nav sliktākais veids, kā pārlaist ekonomisko krīzi.