V.Dombrovskis arī atzinis, ka aviokompānija pagājušo gadu ir noslēgusi ar zaudējumiem, ko lielā mērā noteica samērā neveiksmīgi noslēgtie degvielas iepirkuma līgumi, kas bijuši vēl pirms cenu krituma.
Iepriekš jautājums par lidsabiedrības airBaltic pamatkapitāla palielināšanu bija iekļauts valdības otrdienas sēdes slepenajā daļā. Pēc Dienas rīcībā esošās informācijas, airBaltic pamatkapitālu tiek piedāvāts palielināt par 15 miljoniem latu. Valstij lidsabiedrībā šobrīd pieder 51% kapitāla, un, lai saglabātu savu daļu, tai jāiegulda 15 miljoni latu.
Lidsabiedrības kapitāla palielināšana nepieciešama, jo airBaltic pērn cietis ievērojamus zaudējumus un kompānijai ir negatīvs pašu kapitāls, kas veido 18 miljonus latu. Ja pamatkapitāls netiktu palielināts, tas apdraudētu airBaltic maksātspēju.
Vairāku aptaujāto valdības locekļu Dienai teiktais ļauj spriest, ka par airBaltic pamatkapitāla palielināšanu lemts pirmdien koalīcijas padomes sēdē, taču vienots lēmums par atbalstu pamatkapitāla palielināšanai netika pieņemts.
Otrs airBaltic īpašnieks pēc pērn īstenota darījuma ir kompānijas prezidents Bertolts Fliks, kuram pieder nepilni 49% kapitāla, jautāts, kas notiks gadījumā, ja valdība kapitāla palielināšanu neatbalstīs, teica, ka "šobrīd man tiešām nav nekādu komentāru". Viena no versijām ir, ka gadījumā, ja valsts nepiedalīsies airBaltic kapitāla palielināšanā, to īstenos pats B.Fliks, tādējādi iegūstot vairākumu lidsabiedrības kapitālā. Valsts kapitāla daļu lielums airBaltic šobrīd ir 470 000 latu.
Neoficiāli teiktais gan vedina spriest, ka valdība varētu arī neatteikties no līdzdalības airBaltic.
(papildinātas pirmās divas rindkopas)