Šobrīd, augot izmaksām, SIA Plus punkts sabiedriskā transporta biļešu tirdzniecība ir kļuvusi vēl neizdevīgāka.
SIA Plus punkts nav saprotama nevajadzīga starpnieka esamība šo biļešu pārdošanas procesā, kur RP SIA Rīgas satiksme zaudē papildu ieņēmumus, savukārt starpnieks — SIA Preses serviss — gūst papildu peļņu. SIA Plus punkts gada apgrozījums sabiedriskā transporta biļetēm ir vairāki miljoni latu. Summa, kas tiek atdota starpniekam, ir vairāki simti tūkstoši latu. Nav skaidrs, kāpēc tiek pieļauta šāda izšķērdība laikā, kad RP SIA Rīgas satiksme trūkst līdzekļu un ir nepieciešams paaugstināt sabiedriskā transporta biļešu cenas. Ņemot vērā, ka RP SIA Rīgas satiksme ir pašvaldības uzņēmums, kuram ir jārūpējas par iedzīvotāju ērtībām un uzņēmējdarbībai labvēlīgu vidi, vēlamies uzdot jautājumus, kā arī izteikt piedāvājumu, lai mēs un arī citi Rīgas pilsētas iedzīvotāji uzzinātu RP SIA Rīgas satiksme viedokli par radušos situāciju:
Vai konkurss, kuram atbilst tikai viens pretendents, ir uzskatāms par konkursu?
Kāpēc kādam uzņēmumam par dažu pavadzīmju izrakstīšanu būtu jāpelna starpnieka procenti savukārt SIA Plus punkts jātirgo sabiedriskā transporta braukšanas biļetes ar neizdevīgiem nosacījumiem laikā, kad RP SIA Rīgas satiksme, pamatojoties uz izmaksu kāpumu un nepietiekamiem ieņēmumiem, paaugstina sabiedriskā transporta biļešu cenas?
Atsaucoties uz laikraksta Diena publikāciju, kur RP SIA Rīgas satiksme pārstāve Iluta Bērziņa skaidro, ka viens piegādātājs izraudzīts racionālu apsvērumu dēļ — ar vienu izplatītāju sadarboties ir finansiāli izdevīgāk un ērtāk nekā ar vairākiem. Tad mums ir jautājums — kāds tieši ir finansiālais izdevīgums un ērtums, jo pēc mūsu aprēķiniem starpnieks rada tikai zaudējumus?
Kādu labumu no šīs RP SIA Rīgas satiksme darbības shēmas iegūst Rīgas pilsētas iedzīvotāji?
Piedāvājums (DĀVINĀJUMS) RP SIA Rīgas satiksme un Rīgas pilsētas iedzīvotājiem!
Lai Rīgas iedzīvotājiem ikdienu padarītu ērtāku, SIA Plus punkts piedāvā atjaunot biļešu tirdzniecību, iepērkot sabiedriskā transporta braukšanas biļetes tieši no RP SIA Rīgas satiksme ar 2% mazāku atlaidi, nekā RP SIA Rīgas satiksme biļetes pārdod starpniekam — SIA Preses serviss. Tādējādi RP SIA Rīgas satiksme no biļešu tirdzniecības varētu papildus iegūt ap 100 tūkstošus latu gadā.
P.S. Vai tiešām arī 100 tūkstoši latu nav pietiekami liela summa RP SIA Rīgas satiksme, lai kaut ko mainītu?