Skaidrojums tai noteikti būtu taupīšana, bet tad ir jābūt ļoti skaidriem aprēķiniem, cik tiešām tiks ietaupīts, kāds būs ieguvums un cik šī ietaupīšana mums izmaksās," Dienai skaidro A.Villeruša. "Sākot ar to, ka abas sistēmas būtu jāpārveido, un beidzot ar praktiskiem jautājumiem par kadriem un telpām. Labklājības ministrijas pārraudzībā ir milzīgs ļoti specifisku jautājumu loks. Vai tos pēkšņi varētu pievienot kāda medicīnas jomas pārraudzītāja pienākumiem? Diez vai. Un tāpat arī otrādi," uzskata A.Villeruša."Bez funkcionālajām problēmām, ko radītu šāda apvienošana, arī finansiālais ieguvums nebūtu gluži tik skaidri nosakāms. Nedomāju, ka, divus nabagus apvienojot, varētu iegūt vienu bagātnieku. Tā nav pareiza matemātika," saka A.Villeruša.
Villeruša: neredzu nevienu racionālu iemeslu ministriju apvienošanai
Labklājības un Veselības ministriju apvienošanai nav neviena racionāla iemesla, uzskata Rīgas Stradiņa universitātes Sabiedrības veselības fakultātes dekāne Anita Villeruša."Neredzu nevienu racionālu iemeslu šo abu ministriju apvienošanai. Šāda ideja, manuprāt, izklausās pēc pašmērķīgas apvienošanas vienkārši apvienošanas pēc.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.