VISC pārstāve Kristīne Ilgaža informē, ka pagājušajā nedēļā VISC notikusi arī pedagogu diskusija un visi uzaicinātie esot atzinuši, ka darba saturs atbildis mācību priekšmeta standartam, turklāt eksāmens neesot vērtējams kā sarežģīts un tā grūtības pakāpe esot atbilstoša.
Diena jau rakstīja, ka daudziem devītklasniekiem šīgada matemātikas eksāmens izrādījies nepārkožams rieksts, un skolas pie tā vainoja arī darba sastādītājus. Skolu pārstāvji norādīja arī uz matemātikas eksāmena grūtības pakāpes viļņveidīgumu.
K.Ilgaža medijiem norāda, ka pedagogi VISC diskusijā atzinuši — eksāmens nav bijis pārlieku grūts tiem skolēniem, kuri visa mācību procesa laikā ir mācījušies matemātiku un apmeklējuši mācību stundas, savukārt slikti rezultāti bijuši skolēniem, kuri nav sistemātiski mācījušies un kavējušis matemātikas stundas.
«Tika norādīts, ka ļoti būtiski ir tas, kā pedagogi ikdienas darbā vērtē skolēnu sniegumu, jo ir situācijas, kad skolēni saņem atšķirīgu vērtējumu pārbaudes darbā un gada vērtējumā,» sacīja K.Ilgaža.