Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +8 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 30. septembris
Menarda, Elma, Elna

Visvairāk klientu sūdzējušies par Baltic Taxi

Septembra sākumā izveidotajā portālā www.sliktitaksi.lv / www.badtaxi.lv, kur iespējams ziņot par negodīgām taksometru kompānijām, visvairāk sūdzību saņemts par portāla izveidotāju - taksometru kompāniju "Baltic Taxi", liecina portāla informācija.Par "Baltic Taxi" saņemtas 33 sūdzības, seko "Alviksa" ar 12, "Smile Taxi" - deviņas un "Rīga Taxi" ar sešām sūdzībām.

Par taksometru kompāniju "Avoiss" portālā ievietotas piecas sūdzības, "Elite Taxi" un "Lady Taxi" - pa četrām, par "Jurtaks" un "Rīgas Taksometru parku" iesniegtas divas sūdzības, savukārt pa vienai sūdzībai iesniegtas par taksometru kompāniju "Rīgas motors", "Rīgas transporta savienība", "Vējiņš-3", "VIP Taxi" un "VUDI Taxi" sniegtajiem pakalpojumiem.Portālā pieejama arī sadaļa "kad nesūdzas", kurā pasažieri var pateikties par braucienu ar taksometru. Divas pozitīvas atsauksmes saņemtas par "Alviksu" un pa vienai - par "Baltic Taxi" un "Smile Taxi".Par "Baltic Taxi" iesniegtajās sūdzībās klienti galvenokārt sūdzas par to, ka taksometru vadītāji neievēro ceļu satiksmes noteikumus, runā pa telefonu, ēd, braucot pie stūres, vada automašīnu agresīvā braukšanas stilā. Iesniegtas sūdzības, ka taksometrs neierodas un par to klients arī netiek informēts, kaut gan taksometrs bijis pasūtīts dienu iepriekš. Klienti sūdzas, ka automašīnas salons bijis piesmēķēts un nav bijis iespējams norēķināties ar maksājumu karti. "Baltic Taxi" klienti arī norāda, ka uzņēmumā strādājošo taksometru vadītāju vidū ir tādi, kas krāpšanas dēļ atbrīvoti no darba citās Rīgas taksometru kompānijās.Kādā sūdzībā portālā par "Baltic Taxi" arī teikts, ka "airBaltic" lidmašīnās tiek stāstīts, ka tikai salātzaļie taksometri ir godīgi un pārējos Rīgas dome neiesakot izmantot."Smile Taxi" klienti savukārt sūdzas par servisa līmeni. Kādā sūdzībā teikts, ka automašīnas salonā nepatīkami oda, klients atzīst, ka kompānijas piedāvātās cenas ir pieņemamas, bet komforta līmeni vajadzētu paaugstināt. Kādā citā sūdzībā par "Smile Taxi" minēts, ka mēneša laikā divas reizes taksisti nav varējuši atrast Ziemeļu ielu 10 - Latvijas pasta kompānijas "Latvijas Pasts" šķirošanas kompleksu.Par kompāniju "Alviksa" klienti sūdzībās portālā norāda uz pārāk lielas samaksas prasīšanu, vienā sūdzībā arī teikts, ka taksometra vadītājs atbraucis kopā ar savu draugu.Sūdzībās par taksometru kompāniju "Elite Taxi" klienti norāda uz nepamatoti augstas samaksas prasīšanu.Savukārt par taksometru kompāniju "Rīga Taxi" kādā sūdzībā portālā minēts, ka klientu pārsteidza taksometra vadītāja nelabvēlīgā attieksme pret to, ka sliktos laika apstākļos klients vēlas braukt nelielu ceļa posmu. Sūdzībās norādīts uz nepamatoti augstām cenām un čeku neizsniegšanu. Divās sūdzībās portālā arī teikts, ka papildu braukšanas tarifam klientam ir jāmaksā arī par visu brauciena laiku pēc gaidīšanas tarifa, kas ir seši lati stundā - tādējādi, braucot taksometrā pusstundu, papildu nobrauktajiem kilometriem ir jāmaksā vēl trīs lati.Septembra sākumā "Baltic Taxi" aicināja ziņot par negodīgām taksometru kompānijām interneta portālā www.sliktitaksi.lv / www.badtaxi.lv. Interneta portālā katrs, kuram ir bijusi nepatīkama pieredze, braucot ar taksometru, var par to informēt, pievienojot sūdzību un norādot taksometru kompāniju, kuras pakalpojumus izmantojot nepatīkamā situācija radusies."Baltic Taxi" valdes loceklis Jānis Naglis aģentūrai BNS iepriekš pastāstīja, ka, atverot portālu www.slikttaksi.lv, "Baltic Taxi" arī zināmā mērā "izsauca uguni uz sevi" un kompāniju interesē taksometru pakalpojumu kvalitāte.Viņš sacīja, ka "Baltic Taxi" vēlas, lai nekonkrētās sūdzības kļūtu konkrētākas - lai sūdzības iesniedzējs uzrāda arī brauciena čeka numuru. "Lai mēs zinātu, vai tā ir reāla pieredze, vai tikai pārdomas," viņš teica."Baltic Taxi" valdes loceklis neizslēdza iespēju, ka sūdzību rakstītāji varētu būt arī kāda konkurējošā taksometru kompānija. "Tādā gadījumā tā ir viņu problēma, viņu stāja un izpratne par dzīvi un biznesu. Mūs interesē pakalpojuma uzlabošana - precizitāte, atbildība, drošība, kvalitāte, uzticamība, lai mēs būtu uzticamākie taksometri Rīgā," viņš klāstīja.Pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta Pasažieru pārvadājumu pārvaldes Kontroles dienesta sniegtās informācijas, šogad pirmajā pusgadā dienests ir veicis 9911 vieglo taksometru pārbaudes un konstatēti 947 pārkāpumi.Pašlaik Rīgā ir 70 taksometru kompānijas, kurām ir 1377 taksometri.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas