Pārskatā nav uzskaitīti arī par Eiropas Savienības fonda naudu veiktie sociālās aprūpes centros (SAC) „Allaži” un „Ropaži” veiktie rekonstrukcijas darbi un pārējie projekta ietvaros iepirktie un izveidotie aktīvi par kopējo summu Ls 820 078.
Revīzijā konstatēts arī, ka vairākās sociālās aprūpes iestādēs sniegti pakalpojumi, kuru maksa noteikta, neievērojot MK noteikumus.
Atklāts, ka „Ezerkrasti” sakarā ar nomnieka veiktiem remontdarbiem ir piemērojuši nomas maksas atlaidi 99% apmērā, tādējādi 2007.gadā negūstot ienākumus Ls 8 824, 2006.gadā negūstot ienākumus Ls 5 859 un 2005.gadā negūstot ienākumus Ls 2 929.
LM nav noteikta kārtība, kādā tiek veikta vadības līgumu slēgšana, uzraudzība un izpilde, tādējādi ministrijā netiek nodrošināta caurskatāma darba samaksas sistēma.
LM darbinieku mēnešalga gadā veidoja no 62% līdz 80 % no viņu kopējā atalgojuma gadā. Pārējo atalgojuma daļu veidoja piemaksas un prēmijas.
Revīzijā tika konstatēts arī, ka valsts aģentūra „Tehnisko palīglīdzekļu centrs” inventarizācijā ir pārliecinājusies tikai par 35 no 11 409 tehnisko palīglīdzekļu, kuriem ir beidzies patapinājuma līguma termiņš un kuri līgumā noteiktajā termiņā nav atgriezti, esamību dabā, tāpēc pastāv risks, ka valsts aģentūra „Tehnisko palīglīdzekļu centrs” aktīvu sastāvā uzrāda pamatlīdzekļus un inventāru, kas neeksistē dabā vai kurus tā nekontrolē.
Pēc LM 2007. gada finanšu pārskata revīzijas VK ir izstrādājusi 55 ieteikumus.