Piemēram, tas nozīmē, ka ziedojuma saņēmējs nedrīkstēs izmantot ziedotāja logo savos publiskajos pasākumos. R. Dimanta uzskata, ka pieņemtie grozījumi nesasniedz mērķi – nodalīt sponsorēšanu, kas sevī paredz arī reklāmu, no īstas ziedošanas. “Ja par ziedojuma naudu ziedotājs vēl tiek reklamēts, tad tā ir problēma, taču šī norma to neatrisinās. Jau tagad ir prakse, ka ziedotājs noslēdz līgumu pa tiešo ar masu mediju par reklāmu, apejot ziedojuma saņēmēja organizāciju. Es nesaprotu grozījumu jēgu,” tā R. Dimanta. Ziedojums pēc savas būtības ir bezatlīdzības darījums ar mērķi ziedojumu izmantot labdarībai, paskaidrots grozījumu anotācijā. Ja ziedojuma saņēmējs sevis rīkotajos pasākumos izmanto ziedotāja logo, tādā veidā pēc ekonomiskās būtības tiek reklamēts ziedotājs. Līdz ar to par veikto darījumu tā veicējs ir saņēmis materiāla rakstura atlīdzību, pamatojoties uz ko veiktos maksājumus nevar uzskatīt par ziedojumu.Likumdevēji izvērtējuši šo jautājumu tāpēc, ka uzņēmumie, kuri ziedo, pienākas uzņēmuma ienākumu nodokļa atlaide.
Ziedot.lv neizprot valdības lēmumu neļaut reklamēt ziedotājus
Valdības nupat pieņemtais aizliegums naudas saņēmējam reklamēt ziedotāju ir apejams un tāpēc lieks, uzskata labdarības organizācijas Ziedot.lv vadītāja Rūta Dimanta. Valdība pieņēmusi grozījumus likuma “Par valsts ieņēmumu nodokli” normu piemērošanas noteikumos, nosakot, ka maksājums uzskatāms par ziedojumu tikai tad, ja naudas saņēmējs nereklamē ziedotāju.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.