Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +7 °C
Daļēji apmācies
Svētdiena, 17. novembris
Uga, Hugo, Uģis

Zīle: airBaltic jāskaidro, kādēļ tā iepirkusi tieši Q400 NextGen lidmašīnas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
bijusais klients
b
Jaaskaidro ir ne tikai siis lidmasiinas izveele. Buutu veelams arii paskaidrot, kaapeec Boeingi peeksni tika aizstaati ar mazaakas ietilpiibas Bombardieriem; vai ir bijusi gadiijumi, kad siis aizstaasanas deelj pasazieriem ir atteikti reisi, jo mazaakaa lidmasiinaa nesaiet tikpat pasazieru cik lielaakaa; vai bez durvju neaizveersanaas nebija arii citas probleemas?
Aigars K
A
Following an incident at Copenhagen Airport, October 27, 2007, Scandinavian Airlines' executive board decided to permanently remove its entire Q-400 fleet from service. In a press release on October 28, 2007, the company's president said: "Confidence in the Q400 has diminished considerably and our customers are becoming increasingly doubtful about flying in this type of aircraft. Accordingly, with the Board of Directors' approval, I have decided to immediately remove Dash 8 Q400 aircraft from service."[34][37][39] On March 10, 2008, SAS ordered 27 more aircraft from Bombardier in a compensation deal, 14 Q400 NextGen and 13 CRJ900.[40]
Gariks
G
Tas ir garām - izmantot Q400 lidojumos, kas ilgāki par pusotru stundu.
cart
c
Izklausās ļoti ticami.
X
X
Toreiz, kad vēl AirBaltic bija daļēji SAS, tad SASam divas tādas avarēja (vien Kopenhāgenā, viena Stokholmā), tādēļ Bombardier iedeva mega atlaidi, un AirBaltic steidzīgi iegādājās.
Heino
H
Bombardier ar rigas vagonu rupnicu ari razhos droshus vagonus
vuarzazi
v
Lidojums uz Šveici iznāca stundu ilgāk nekā ar džetu.
koments
k
Visiem tiem mega speciālistiem, kas te izsakās, ka citām kompānijām nav problēmas ar šiem mēslīgajiem lidaparātiem, iesaku palasīties āremju ziņas. Dažus citātus pie līdzīgas diskusijas ir jau pielikuši. Izskatās Zīle zin, ko runā un no airbaltic darbiniekiem arī nav dzirdētas pozitīvas ziņas par šiem unikālajiem lidaparātiem. Tajā lidmašīnā es savu kāju nespertu.
lidmasina
l
Šlesers pie siles nav tikai nedaudz vairāk par gadu, bet pirms tam paspēja savārīt visu to putru, ko neviens normāls cilvēks nevar izstrebt. šoreiz tiešām jāpiekrīt Zīlem, airbaltic derētu paskaidrot situāciju, jo nav normāli, ka nepilna mēneša laikā jau 3ais (ne)gadījums. Labi, ka man ari šiem nav sanācis lidot, bet tagad paldies par kūkām, arī nevelk lidot ar šiem.
cart
c
Jā, Šlesers nav SM jau vairākus gadus. Bet arī Q400 nepirka vakar, bet gan pirms gadiem pieciem:)
j
Zīle atkal grib pastrebties pie veiksmīga uzņēmuma siles. Atradies regulators, nejaucies biznesā. Cik gan pilni mediji ar tādu pašu naudas kāru kundziņu-politiķu rakstiem par ieteikumiem airBaltic. Pats uztaisi kaut vienu firmu, kas spēj nopelnīt. Zelta āderi saostījis.
NT
N
Domāju, ka airBaltic tagad visai intensīvi domā, ko darīt ar savu gaisa floti, jo visi šie ČP rada galvassāpes jebkuŗai lidsabiedrībai, bet, ja vēl nesen iztērēta barga nauda par šo gaisa kuģu iegādi, tad jādomā divtik intensīvi. Jācer, ka Fliks kā privātais partneris domā, ko darīt tālāk.
pasažieris
p
Manuprāt, šī ir pirmā reize, kad es piekrītu Zīles teiktajam. Bet šoreiz ir tieši tā, kā viņš saka.
Ozols
O
Zīle, sēdi pie ratiem, vēl viens no pērkamajiem tēvzemiešiem... tagad no opozīcijas kakta muld, bet Gerhards, kas deva zaļo gaismu Bombardieriem, vai tad nebija biedrs tev?
grrrr...
g
kā var cilvēks būt tik dumjš, lai nosauc kaut vienu aviosabiedrību, kas no šīs lidmašīnas ir atteikusies! šis pirkums jau sen ir vairākārt izskaidrots

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas