Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Pirmdiena, 23. decembris
Viktorija, Balva

Zīle: nav loģiski attīstīt Rīgas-Maskavas virzienu pirms Rail Baltica

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Veina
V
Pilnībā pievienojos Roberta Zīles paustajam viedoklim ! ES Transeiropas tīklu programmas un Kohēzijas fonda līdzekļi dos iespēju Latvijai un ne tikai, piekļauties 21. gs. atbilstošam tūristu industrijas apkalpošanas līmenim. Ja vēl "Rail Baltica" pievienotu S. Nikiforova arhitektu birojā izstrādāto eleganto projektu par iespējamo dzelzceļa savietošanu ar galvaspilsētas sabiedrisko transportu un it īpaši jau izstrādes stadijā esošo "vieglā"dzelzceļa līniju no Rīgas lidostas uz Centrālo dzelzceļa staciju . Tādejādi daudzkārt tiktu palielināta "kāre" atlidot uz Rīgu, paviesoties un tad doties tālāk. Pat no Austrālijas jau ir pauduši interesi un vaicā - KAD BŪS? Turienieši jau "punktierē" - cik tas būtu jauks ceļojums - atlidot uz Rīgu, izbaudīt tās jaukumus, izmest kādu līkumu pa Latvijas ārēm un tad, baudot maximālas ērtības un par ļoti pieņemamām biļešu cenām, ātrgaitā doties tālāk līdz Berlīnei vai Helsinkiem un tad pāri visai Eiropai, kādā virzienā vien sirds vēlās... Un tad mēs tā īsti saprastu, ka laiki ir mainījušies un mēs tiem līdzi !
rekur
r
Negribu spriest par vilciena maģistrāli uz Maskavu, bet REILBALTIKA ir tīrā fantāzija. Tērēt naudu šim projektam it tas pats , kas iesviest naudu ateja. Dzelzceļa līnijai, kura ies paralēli Baltijas jūras dienvidu krastam nebūs ne kravu, ne pasažieru. Šā virziena līnija ir tukša jau 20 gadus. Kādreiz, kad no Rīgas vēl varēja aizbraukt uz Varšavu, caur Šeštokai, ar vilcienu, iebraucot Polijā izrādijas, ka mana ģimene vagonā ir vienīgie pasažieri no Rīgas. Visi pārejie bija cigaresu kontrobandisti no Belostokas, kuri veda lētas cigaretes no Lietuvas. Mēs poļu robežsargiem bijam ka debesu brīnums un visi nāca apvaicaties , ko mēs te darām. Šobrīd pasažieru un kravu plūsmas pa asi Pēterburga- Berlīne tikpat ka nav. Tāpēc viss projekts ir tīrā fantāzija. Ja savā laikā nebūtu sadalījuši Baltijas dzelzceļu starp 3 valstīm, bet būtu to pārveidojuši par starptautisku akciju sabiedrību tad kravu plūsma būtu daudz intensīvāka un rentablāka. Igauņi savu daļu šobrīd ir galīgi nolaiduši dibenā un tagad grib iedzīvoties uz sveša rēķina, jo viņiem pazuduši dzelzceļa sakari ar Baltkrieviju.
x
x
Zile izteicas diplomatiski ka nav logiski buvet kadu Maskavas dzelzcelu kamer mums nav Eiropas limena atrgaitas dzelzels uz lielakajam Eiropas pilsetam. Es neesmu Zile es varu atlauties pateikt tiesi Augula ideja par dzelzcelu uz Maskavu ir vienkarsi mulkiga..
balelins
b
Tas butu super! Uz Maskavu vispar nojaukt sliedes bet uz Berlini palaist super modernu atrvilcienu! Ja kadam krievam un pasam Augulim patik Krievija lai brauc pa izlodzitu soseju nostav 1000 automsinu gara rinda iedod krievu muitniekam kukuli lai atrak palaiz uz Rodinu un lai tinas uz savu Maskavu..
lapsa
l
Mums jau sen ir vajadziga otra alternativa lidmasinam, tas butu atrvilciens Riga Berline Parize, mes nevaram palauties tikai uz Ryanair. Maskavas virziens ar visu to korupciju uz robezas ka stav 1000 automasinas rinda ir piemers ka Krieivja nav ko darit. Augulim kaut kas smadzenes nav kartiba ja sadus projektus virza laika kad nevar prastu kukulosanu uz robezas izskaust.
ihaha
i
Protams, ka vispirms jaabuut aatrvilcienam Riiga-Berliine-Pariize, un tad, ja lhoti gribaas, ja lhoti vajag, var pievienot austrumu virzienu.
Anna
A
Visa Eiropa pārvietojas ar vilcieniem. Parīze-Nica (t.i. Atlantijas okeans - Vidusjūra) par 25 EU 4,5 stundās, bet man jākāpj štruntīgajā AirBaltic lidmašīnā, lai aizlidotu uz Berlīni un jātrīc 1,5 h, ka tik nenokrīt. Eiropā vilcieni kursē kā tramvaji un ir rentabli. Nu nevajaga man to Maskavu!!!!!!! Ja būs vilcieni uz Eiropu, būs arī pasažieri. Kam gan nav skaidrs, ka Krievija šādi grib paturēt Latviju savā ietekmes zonā. Jau tā brīžiem Rīgā liekas, ka esam Čerjomuhos.
nu protams
n
nepareiz lai tik kaimi;ns pelna manu peļņu, es no penšiem konsolidēšu
DD1
D
Pēc analoģijas,- lai kaut vai lai mana govs nosprāgst, ka tikai kaimiņam 2 nosprāgtu.
nu protams
n
Vajag finansēt Igauniju. Gan jau mums kaut ko vēlāk iedos. Ja ne visiem, tad kādam noteikti.
SIM
S
Pilnībā piekrītu Zīles kunga viedoklim. Mums patiesībā, cik vien iespējams, ir jāattīsta visu transporta veidu maģistrāles ES valstu virzienā, tuvāk civilizācijai un cilvēcībai, savukārt daudzus ceļus uz Krieviju kā degradācijas un bandītisma perēkli varētu vispār slēgt, tai skaitā arī dzelzsceļu Maskava-Rīga.Latvija no tā būtu tikai un vienīgi ieguvēja, pie tam ilgtermiņā!
arnis
a
atvainokos par drukas kļūdu. nepieciešamību
arnis
a
Alerģija un idiotu loģika ir panākusi šodienas konsolidācijas procesu nepiecisamību.
imants
i
Alerģiju pret Krieviju nevajadzētu jaukt ar ekonomisku izdevūgumu Latvijai. Ja ES apmaksā viu šī ceļa būvēšanai un Latvijai vēl par teritorijas izmantošanu un degradēšanu, arī tad Latvija nepelnīs no šī ceļa, bet būs spiesta vēl dotēt komentātores bulciņas lēto braukšanu uz Berlīni. Ceļš uz Maskavu - pelna un uztur darba vietas. Aiz alerģijas pret Krieviju mēs tur pārstājām tirgot zivis, pienu, gaļu, aizvērām savas rūpnīcas... Un tagad pāri par 300 000 Latvijas pilsoņu brauc par melnstrādniem vergot uz tiem pašiem Rietumiem, kuri mūsu vietā tirgo ar Krieviju... Nu super loģiski.
imants
i
vai somi arī ir stulbi? Vai vienkārši pelnīt grib..?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas