Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +5 °C
Daļēji apmācies
Svētdiena, 17. novembris
Uga, Hugo, Uģis

Zivtiņš: brīvdienas uz ceļiem traģiskas, vainīgs ātrums

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Apelsīns
A
Braucot pa Rīgas ielām izskatās, ka ceļu satiksmes noteikumi uz motociklistiem neattiecas. Pirmkārt neviens mocis neievēro braukšanu automašīnu plūsmā, bet gan lien caur automasīnu rindām, apbrauc un izlien krustojūmā priekšā. Ceļu apzīmejumu līnijas uz viņiem neattiecas. Vienīgā reize mūžā, kad redzēju, motobraucējus kas ieņem vietu satiksmes plūsmā līdzīgi kā automašīnas bija moči ar Somijas numuriem, kas izskatījās pēc ceļotājiem. Ātruma ierobežojumi uz močiem laikam neattiecas. Drāž uz simtu pa šaurām ieliņām, kur var izskriet bērni, dzīvnieki vai vienkārši gadīties bedres! Tā vien liekas, ka rēcošs motors starp kājām ir vienīgais, kas tur tiem izlēcējiem ir. Smadzeņu viņu podos točna nav! Lai piedod tie, kas brauc ar prātu un ķer kaifu no līganas braukšanas ar čoperiem.
Sniper'sEye
S
Kā iespējama šī spilgttā savdabība: Ceļu Policijas vadītāja Zivtiņš tika nomainīts ar Vinetu Mistri, bet par tēmu vēl arvien turpina runāt vien''igi Zivtiņš! Mistre nav iztreikusies publiski ne 1-u reizi. A gribētos paklausīties!
jefiņš
j
Zivtiņam būtu kādā profenē jāpamācās, pirms te"gudri" muldēt.Kādi ir ceļi?????Un kāpēc?Vai tas kādu uztrauc-laikam jau nē.Katrā ziņā,Zivtiņu neuztrauc.
Memory
M
Valsts konkurentspēju 21.gs. būtiski var ietekmēt pārvietošanās ātrums internetā nevis uz ceļiem. Ar 20.gs. domāšanu - vairāk radaru, vairāk kampaņu - jau galarezultāts garākā laika posmā ( 3-5.gadi ) paliks bez būtiskām izmaiņām. Sākiet ar pirmsskolas vecuma bērniem, tad nebūs jātērē nauda ''gudro'' pāraudzināšanai, kas cenšoties ar ātrumu ietaupīt 5-10.min. aizbrauc nebūtībā/mūžībā !
e.
e
Runājot par ceļu kvalitāti, tad, protams, ir tā, ka galvenais ir braucējs, nevis ceļš. Bet tad sanāk, ka uz daudziem maģistrālajiem ceļiem drošais ātrums būs 50-70 km/h. Varam tikai minēt, kā tas ietekmēs (un jau tagad ietekmē) valsts konkurētspēju, salīdzinot ar kaimiņiem Lietuvu un Igauniju.
^
^
Ne jau no tiem sūdīgiem ceļiem, bet no tā kā pa tiem brauc.
Sniper'sEye
S
Te jau Pūce labus piemērus saskaitīja: ne CePešnieku, ne radaru visbiežāk nav tajās vietās, kur bīstamība. Vieklementārākais veids, kā to pārbaudīt: salīdzināt/savietot 2 kartes -- vienu ar melnajiem punktiem otru -- ar CP un radaristu visbiežāk izmantotajām vietām. Pēc tam var rikot totalizatoru, -- cik procentos mērāma nbūs abu karšu sakritība?!
klauns formā
k
Ceļa stāvoklis ir šaušulīgs un no tā ir atkarīga katra cilvēka, kas pa to pārvietojās, dzīvība un veselība. Diemžēl ministri to nesajēdz, arī policija nesajēdz, jo tai ir nepietiekamas zināšanas, kultūras, izglītības. Arī tauta Latvijā kļūst arvien mazizglītota un tik klausās, ko muld visādas Zivtiņas un cita veida klauni policistu formā.
Loģiskais
L
Vainīgs ir nevis ātrums, bet uzskati, kas katram pašnāvniekam ir ielikti galvā. Tos, kas steidzas uz tikšanos ar nāvi neapturēs neviens. AKādi uzskati? Da vienkārši - "dzīvo ātri, mirsti jauns", vot i nesās kā idioti ar 200 km, pa neatbilstošiem ceļiem. Cits daunis vēl paņem pasažieri un ietriecas kokā. Palielījās "cik esmu kruts un māku ātri braukt", tikai zārkā nevienam to lielību vairs nevajag, ne viņam pašam, ne tam pasažierim. Trakākais, ka nemācās no tā neviens. Tā ir dabiskā atlase - idioti apsitās paši, tikai bēdīgi, ka mūsu valstī ceļu satiskmes drošība ir bizness nevis darbs sabiedrības labā vai iedzīvotāju drošības interesēs. Par to, ka tas ir bizness liecina fakti. Kur parasti tiek izvietoti fotoradari? Nu, ne bīstamākajās vietās taču vai ne? Otrs, kamdēļ fotoradari tiek slēpti? Pareizi - lai iekasētu pēc iespējas vairāk soda naudu. Kur parasti slepjās CP? Pareizi - apdzīvoto vietu beigās, aiz uzkalniņiem, aiz krūmiem, jo, ja viņus redzēs neviens taču nepārkāps! Secinājums ir vienkāršs - vajag, lai braucēji CP neredzētu un pārkāptu!!! A kā savādāk tu iekasēsi? Ja tevi visi redz un neviens nepārkāpj? Nu, nekā! Tā, ka bizness tas ir. Re, kur privātajiem tagad tas tiek nodots - privātie iepērk fotoradarus un pelna no soda naudām. Un tas ir oficiāli!!! Valsts līmenī!! Ar likumu! Ko tad jūs gribat no satiksmes drošības? Domājat, tas privātais liks tos fotoradarus tur, kur patiešām ir bīstami? Nē, viņi liks tur, kur var nopelnīt. Praktiski valsts politika šajā jomā ir parodija nevis rūpes par drošību uz ceļiem.
Jūras mandarīns
J
Zivtiņ, daļa no Tevis teiktā tomēr ir pasakas, tādēļ taisnība te Pūcei. Brīvības ielā Rīgā CP dažas ekipāžas regulāri sēž vārtrūmē aiz krustojuma ar Tallinas ielu un barojas ar tiem, kas neatļauti šmauca pa labi uz Brīvībeni no Tallinas ielas. Toties pašā centrā (!) katru (!) dienu, par vakariem pēc plkst. 19-iem nerunājot, zīmuļmotociklisti regulāri wheeling-o: brauc uz pakaļējā rata, rīko mačus un atsevišķos posmos mauc krietni virs simta, par 50 km/h nekādu ilūziju! Pagājušajā nedēļā viens tāds Brīvībenes un Stabu krustā pret kravas busiņu sadalīja moci reizinātājos, bet pats pārlidoja Brīvības ielu visā platumā...
WALA
W
Atvainojiet cien. komentētāji - vai nav tā kā drusku aplama tā domāšana, ka ievērojam ātruma ierobežojumus tikai tādēļ ka policija mūs vaktē ?!?!? Ir tāda sajūta ka policija ir vienīgais iemesls kādēļ iepriekš komentējušie brauc puslīdz likuma robežās !!! Šķiet ka te arī ir problēmas sakne - braukt godīgi tikai tad ja CP mūs "sargā" !!! Es gan godīgi teiku ka es nemaz tik skrupulozi noteikumus arī neievēroju, bet tomēr cenšos mazliet "filtrēt" kur ir pieņemami braukt ātri ( ātrāk kā atļauts) un kur to darīt nevajag vai nemaz nedrīkst (ja dzīvot gribas) !!!
ess
e
Vaina ir braucējos. Mocīši brauc par ātru, tagad te cenšas atrast citus vainīgos.
Velosipedists
V
Visu vainu ceļu policija cenšas uzlikt uz vadītājiem, lai attaisnotu FOTORADARU nelikumīgu iepirkšanu. Tagad, kad šo korumpēto darījumu pēta, tagad aktivizējās Zivtiņš. Bet visa vaina ir sliktā policijas darbā, kura nestrādā tur, kur vajag. Mums daudz policistu, esam policejiska valsts, bet policijas nav tur, kur tas vajag. Tāpēc ceļi ir tik sliktā stāvoklī. Vai kāds ceļu uzturētājs ir sodīts? Ne, nav un arī Zivtiņš nav sodīts.
Ko dara policija?
K
Administratīvo pārkāpumu kodekss 140.pants Ceļu aizsardzības noteikumu pārkāpšana, septītā daļa nosaka, ka „Par autoceļu vai to kompleksā ietilpstošo būvju neuzturēšanu atbilstoši normatīvos aktos noteiktajām prasībām, ja tiek apdraudēta satiksmes drošība, — uzliek naudas sodu ceļa pārvaldītājam — fiziskajai personai — no piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem vai ceļa pārvaldītājam — juridiskajai personai — no piecsimt līdz piectūkstoš latiem”. Savukārt astotā daļa nosaka: „Par pasākumu neveikšanu, lai aizliegtu vai ierobežotu transportlīdzekļu satiksmi, ja tiek apdraudēta satiksmes drošība, — uzliek naudas sodu ceļa pārvaldītājam — fiziskajai vai juridiskajai personai — no piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem”. Kāpēc ceļu policija nesoda vainīgos? Kur skatās Edmunds Zivtiņš? Kur skatās Linda Mūrniece?
Venta
V
Iespējams, ka tieši mūsos mājo arī kaut kāds pašiznīcināšanās komplekss. Kapsētas pilnas ar jauniem vīriešiem (kāda tur vairs demogrāfija, tautas saglabāšanās un tml.!). Iespējams, ka mūsos, kā jau Jūs sakāt, sēž iekšā arī tāds liels lepnības, azarta gars - ak, kas man daļas gar likumiem, es, redz, sēžu savā glaunā mocī un rādu, ko spēju nopirkt! Ļoti žēl izdzisušo dzīvību - savas muļķības, pārdrošības, likumu ignorances, nejaušības vai citu iemeslu dēļ.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas