Rīgas domes Satiksmes departaments kopā ar neatkarīgu ekspertu ir izvērtējuši, kā Barona iela izskatās pēc ziemas un kas tajā jālabo. Aktuālajā defektu labošanas plānā, kas jāizpilda līdz maija vidum, uzskaitītas 45 nepilnības. Lauvas tiesa no tām ir bruģa seguma atjaunošana, visbiežāk – pie pašām sliedēm. Tāpat vairākās vietās jāaizskalo spraugas, jāatjauno koka līstes pie sliedēm, divās vietās jānomaina kapju vāki (lūkas). Pie ietvēm bruģis maināms divu kvadrātmetru platībā, vienā vietā vajadzīga jauna granīta apmale. "No visa līguma saistību apjoma šis tiešām ir proporcionāli neliels apjoms. Pamatā darbus mēs organizējam naktīs, lai netraucētu satiksmi," uzsver Barona ielas rekonstrukcijas ģenerāluzņēmēja SIA Binders pārstāve Vita Noriņa.
Tomēr, uzņēmuma ieskatā, Barona ielā ar šiem atjaunošanas darbiem ir krietni par maz, lai būvstrādniekiem šajā ielā nebūtu jāatgriežas atkal un atkal. "Saskaņošanas stadijā ir dažādi mūsu piedāvātie risinājumi, kas vēl nav akceptēti no departamenta puses," viņa stāsta un piebilst – jau Barona ielas atjaunošanas projektā nebija paredzēta vēlamā sliežu pamatu nostiprināšana, attiecīgi jau ne vienreiz vien kopš 2016. gada rudens, kad ielas atjaunošana skaitās pabeigta, esam redzējuši izkritušu bruģi un citas vizuālas un tehniskas nebūšanas. "Ja nemaina sliedes un gulšņus un apakšējās konstrukcijas, bet tikai pārliek bruģi, tad rezultāts varētu būt ne tāds, kā mēs visi gribētu redzēt," viņa uzsver.
Visu rakstu lasiet laikraksta Diena otrdienas, 17. aprīļa, numurā! Ja turpmāk vēlaties Dienas publikācijas lasīt drukātā formātā, laikrakstu iespējams abonēt ŠEIT!
r
Robis
Alekseijs