Projekts gan varētu tikt īstenots tikai pēc 2025.gada, taču tagad tas aktualizēts ar mērķi projekta ietvaros precizēt sarkano līniju robežas un īpašumu izmantošanas noteikumus Andrejsalā.
Pilsētas attīstības departamenta izstrādātā iecere paredz no Eksporta ielas Andrejsalas apkārtnē izbūvēt satiksmes tuneli zem Daugavas līdz Matrožu ielai Ķīpsalā, kur tālāk tiktu izveidots tilts pār Zunda kanālu, un ceļš iekļautos Pārdaugavas infrastruktūrā. Satiksme notiktu pa divām joslām katrā virzienā, pa tuneli abos virzienos kursētu tramvajs, atsevišķu koridoru varētu izbūvēt gājēju un velosipēdu kustībai.
Pilsētas attīstības departamenta Detālplānu nodaļas vadītāja Ilze Purmale gan norādīja, ka Hanzas šķērsojuma būvniecība būtu īstenojama tikai pēc tam, kad tiks pabeigts Ziemeļu šķērsojums, tātad ne ātrāk kā pēc 2025.gada. Turklāt pa to laiku arī pašvaldība viedokli varēs arī mainīt, jo tuneļa būvniecībai iezīmētās sarkanās līnijas pieļauj gan garā tuneļa būvniecību, gan arī tilta būvēšanu.
Purmale skaidroja, ka Ziemeļu šķērsojums un Dienvidu tilts ar tos savienojošajām maģistrālajām ielām veidos lielo satiksmes loku, pa kuru apbraukt pilsētas centrālo daļu, savukārt Salu tilts un plānotais Hanzas šķērsojums un tos savienojošās maģistrālās ielas veidos tā saukto mazo satiksmes loku ap pilsētas vēsturisko centru.
Hanzas šķērsojums, kas savienos Andrejsalu ar Ķīpsalu, pilsētas attīstības vīzijā paredzēts jau no padomju laikiem. Attiecīgi arī noteiktas sarkanās līnijas šajās teritorijās. Hanzas šķērsojuma būvniecības varianta izstrādāšana apgrūtinātās teritorijas ļaus precizēt un sniegt iedzīvotājiem konkrētāku informāciju par to izmantošanas noteikumiem.
Jau ziņots, ka Ziemeļu transporta koridora īstenošanas rezultātā plānots uzbūvēt ērtu ātrsatiksmes autoceļu, kas šķērsos Rīgu rietumu-austrumu virzienā, neskarot pilsētas vēsturisko centru. Plānotais ceļa garums ir aptuveni 30 kilometru.