Līdz šim Augusta Deglava iela, nedz tās pieslēgums Lubānas ielai nebija piemērots maģistrālai satiksmes plūsmai, rekontrukcijas nepieciešamību paskaidro Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods. Iela bija pārāk šaura, un autovadītājiem bija ļoti problemātiski no Augusta Deglava ielas iekļauties satiksmes plūsmā pa Lubānas ielu. Deglava rekonstrukcijas darbu rezultātā pa jaunu trasi ir izbūvēts Deglava ielas turpinājums no Baltinavas ielas, gar Dreiliņu mikromasīvu līdz Kaivas ielai. Lai autovadītāji varētu ērti nokļūt gan uz Lubānas ielu, gan uz Kaivas ielu, ir izbūvēts arī jauns rotācijas aplis ar pieslēgumiem Augusta Deglava ielai, Lubānas ielai un Kaivas ielai. Tāpat ir paplašināta Lubānas iela no rotācijas apļa līdz pilsētas robežai, izbūvēta lietus ūdens kanalizācijas sistēma, jauns ielas apgaismojums, ierīkotas četras jaunas labiekārtotas sabiedriskā transporta pieturvietas, kā arī Augusta Deglava ielā ir izbūvēts no gājēju ietves un brauktuves atdalīts veloceliņš.
E. Strods informēja, ka šogad Augusta Deglava ielā pie Baltinavas ielas vēl papildus tiks būvēta arī ar luksoforiem regulējama gājēju pāreja. Savukārt, lai autovadītājiem būtu iespēja ērtāk apbraukt pilsētas centru un no Augusta Deglava ielas pa Juglas ielu nokļūt līdz pat Brīvības gatvei, tuvāko gadu laikā ir paredzēts izbūvēt arī jaunu Juglas ielas turpinājumu. Tā rezultātā Juglas iela būs izbūvēta par maģistrālu ielu, kas savienos jauno rotācijas apli ar Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojumu.