Satiksmes departamentā skaidro, ka visiem Rīgas tiltiem regulāri tiek veikta speciālā tilta nestspējas pārbaudes. "Slāvu pārvada nestspēja atbilst valsts normatīvos noteiktajām prasībām. Intensīvas satiksmes apstākļos un smagsvara transportlīdzekļu satiksmes apstākļos var būt neliela tilta vibrācija, taču tā nerada draudus satiksmes drošībai," saka departamenta preses sekretāre Ieva Prauliņa. Viņa piebilst, ka attiecībā uz aprakstītajām autovadītāja izjūtām konkrētajā situācijā ir būtiski arī tas, cik smags kravu transports šķērsojis pārvadu un vai šo transportlīdzekļu masa bijusi atbilstoša Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajai pieļaujamajai masai.
Arī Rīgas Tehniskās universitātes profesors Ainārs Paeglītis netic iespējamībai, ka tilts varētu sabrukt: "Vibrācijas varētu rasties, ja uz pārvada uzbrauc divi 44 tonnu vilcēji, taču pēc Satiksmes noteikumiem tādi vispār nevar braukt pāri un vēl smagāki nemaz nedrīkst iebraukt Rīgā. Taču arī tad, ja rodas vibrācija, draudi pārvada sabrukšanai nerodas." Viņš paskaidro, ka par dzelzsbetona sabrukšanu vērts uztraukties tad, ja redzamas plaisas, kurās var iebāzt zīmuli. "Cik man zināms, pirms kādiem 10 gadiem uz Slāvu pārvada likām mašīnas un to slogojām, pārbaudot nestspēju. Tad viss bija kārtībā. Bet ik pēc pieciem gadiem tiek veikta tilta inspekcija. No sākuma tiek veikta vizuālā apskate, tad tiek ņemti betona paraugi, lai pārliecinātos par tā stiprību," saka A.Paeglītis.
I.Prauliņa arī norāda, ka šī gada augustā Dienvidu tilta projekta otrās kārtas ietvaros tiks sākta Slāvu pārvada pārbūve ar astoņām joslām līdzšinējo četru joslu vietā. Pārbūve tiks veikta, neapturot satiksmi. Darbi saskaņā ar līgumu jāpabeidz divu gadu laikā. Savukārt Slāvu apļa vietā tiks izbūvēts trīs līmeņu satiksmes mezgls.