Lai arī jau pagājuši gandrīz divi gadi kopš Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu krustojuma svinīgās nodošanas ekspluatācijā, tomēr tas vēl nav līdz galam pabeigts - krustojuma malā palikusi nenojaukta ēka, kas pamatīgi bojā ainavu un neļauj līdz galam izbūvēt gājēju ietvi.
Iebraucot Rīgā, paveras diezgan komisks skats - ēka daļēji atrodas uz ielas un mājas sienā atduras gājēju ietve. Kā novēroja aģentūra LETA, šajā vietā cilvēki šad tad mēdz fotografēties.
Krustojuma būvniecībai, ko veica no 2007. līdz 2008.gadam, tika izlietoti vairāk nekā 15 miljoni latu, no kuriem vairāk nekā desmit miljonus latu piešķīra pašvaldība, bet pārējais bija Eiropas Reģionālās attīstības fonda un valsts līdzfinansējums.
Lai varētu veikt būvdarbus, pašvaldībai papildus vajadzēja atpirkt vairākus nekustamos īpašumus - gan zemesgabalus, gan uz tiem esošās ēkas, kuras bija plānots nojaukt. Ar lielāko daļu īpašnieku tika panākta vienošanās, tomēr lielas galvassāpes pašvaldībai sagādāja ēka Brīvības gatvē 413A, kurā atradās veikals "Āķis", jo īpašnieki pieprasīja, pēc pašvaldības domām, pārāk lielu kompensāciju.
Rīgas dome ierosināja veikt piespiedu atsavināšanas procedūru, un Saeima 2008.gada jūlijā pieņēma attiecīgu likumu, nosakot, ka ēkas tiek atsavinātas piespiedu kārtā.
Patlaban ēka ir nodota Satiksmes departamenta valdījumā. Pēc departamenta pasūtījuma tika izstrādāts nepieciešamais projekts par minētās ēkas nojaukšanu un tai pieguļošās Brīvības gatves posma daļas paplašināšanu pēc mājas nojaukšanas, un departaments gaidīja finansējumu projekta realizēšanai.
Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti otrdien, 15.maijā, lems par 80 000 latu piešķiršanu krustojuma pabeigšanai no mērķdotācijas pašvaldības autoceļiem un ielām.
Kā LETA jau ziņoja, būvdarbu laikā tika izbūvēts satiksmes tunelis zem Brīvības gatves, paaugstināts Brīvības ielas līmenis, izbūvēts pilnīgi jauns Juglas ielas pagarinājums no Pāles ielas līdz Brīvības gatvei, kā arī ierīkotas jaunas nobrauktuves un uzbrauktuves Brīvības gatvei. Tika arī izveidoti vairāki gājēju tuneļi brauktuvju šķērsošanai.
Krustojums tika oficiāli atklāts 2008.gada 29.augustā.
Patlaban turpinās satiksmes jautājumu risināšana šajā Brīvības gatves rajonā - izbūvēts jauns tilts pār Juglas kanālu, kā arī tiek paplašināta Brīvības gatve ielas posmā no kanāla līdz Berģiem.