Kā vienu no variantiem J.Birks minējis, ka bagāžas pārvadājuma izdevumus RS varētu segt lidosta, vai arī RS ir jānodrošina informācija svešvalodā.
“Rīgas Satiksmes pienākums ir parūpēties par to, lai dažādās valodās būtu pieejama informācija par sabiedriskā transporta lietošanas noteikumiem vai arī jāpanāk vienošanās ar Rīgas lidostu par šī autobusa līdzfinansēšanu, paredzot, ka papildus samaksa par bagāžas pārvadāšanu netiek iekasēta,” pavēstījis J.Birks.
Diemžēl Rīgas lidosta saviem klientiem speciālos autobusus nenodrošina, to nedara arī Mārupes pašvaldība, kuras teritorijā lidosta atrodas, norādījis pašvaldības vadītājs.
Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA), Latvijas Tūrisma Aģentu Asociāciju (ALTA) un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) lūdza Rīgas Domi iespējami operatīvi reaģēt uz problēmām ar tūristu bagāžas pārvadāšanu Rīgas 22.maršruta autobusā.
Diena.lv jau rakstīja, ka biļešu kontrolieri bija likuši maksāt sodu un izsēdinājuši no autobusa vairākus itāļus, kas nebija samaksājuši par lielajām somām. Itāļi brauca no lidostas Rīga un centru ar 22.autobusu. Papildus biļeti viņi nebija nopirkuši, jo nezināja par šādu kārtību.
TAVA, LVRA un ALTA iesaka novietot Rīgas 22.maršruta autobusa pieturās un autobusos informāciju angļu, vācu un krievu valodā par bagāžas pārvadāšanas noteikumiem, kā arī transportā atskaņot audio ierakstus angļu, vācu un krievu valodā par bagāžas pārvadāšanas noteikumiem; atjaunot 22.maršruta autobusā konduktora amatu (ar svešvalodas zināšanām), kurš varētu sniegt tūristiem informāciju par braukšanas noteikumiem un bagāžas pārvadāšanas maksu, kā arī informāciju par pieturvietām.
RS apņēmusies šo problēmu risināt.