„Viens no domes Birokrātijas apkarošanas centra uzdevumiem ir palīdzības sniegšana iedzīvotājiem konkrētu jautājumu risināšanā, kurus dažādu iemeslu dēļ ilgstoši nav izdevies atrisināt,” pēc pusgada darbības saka BAC vadītājs Sergejs Novikovs. Veicot iedzīvotāju iesniegumos izklāstītā pārbaudi un izvērtējot informāciju par trūkumiem pašvaldības darbā, BAC nosūtīja vairākus desmitus vēstuļu attiecīgajām Rīgas domes struktūrām, norādot uz nepieciešamību risināt minētos jautājumus un izsakot priekšlikumus to darbības uzlabošanai. BAC darbinieki organizējuši Rīgas domes deputātu tikšanos ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) vadītājiem, atskaitās S.Novikovs. Kā vienu no turpmākā darba prioritātēm centrs izvirzījis „Vienas pieturas aģentūras” principa īstenošanu Rīgas domes darbībā. BAC savulaik tika izveidots kā vieta, kur projektu attīstītāji varētu sūdzēties par ierēdņu darbu, tieši ar šādu pamatojumu pērn augustā centrs tika izveidots pēc vicemēra Aināra Šlesera (LPP/LC) iniciatīvas.
Birokrātijas apkarošanas centrā vērsušies 150 iedzīvotāju
Pirmajos sešos darba mēnešos Rīgas domes Birokrātijas apkarošanas centrā (BAC) ir saņemti vairāk nekā 150 iedzīvotāju iesniegumu. Centram uzsākot darbu, visvairāk sūdzību bija par neapmierinošu pašvaldības namu apsaimniekotāju darbību. BAC vērsušies arī vairāki iedzīvotāji, izsakot neapmierinātību ar dažādu pašvaldības iestāžu un struktūrvienību sniegtām formālām atbildēm.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.