Pašvaldības uzņēmuma Rīgas satiksmes (RS) preses sekretārs Viktors Zaķis saka – iemesls varētu būt tas, ka atsevišķos braucienos «tika izmēģināta apkures sistēma, lai zinātu, kā būs ziemā, un visdrīzāk vainīgi izgarojumi no kādām eļļām, līdz galam nenožuvušām līmēm».
Viņš gan uzsver – šiem izgarojumiem «nekādā ziņā nevajadzētu būt kaitīgiem pasažieriem». Čehu tehniķi esot pārliecinājušies, ka zemās grīdas tramvajs darbojoties teicami – viss ir kārtībā, nav nekādu noviržu no normas. RS preses sekretārs arī sacīja – ne trešdien, ne ceturtdien par nelāgu smaku tramvajā neviens no pasažieriem vairs neesot sūdzējies, arī kāds žurnālists izmēģinājis jauno tramvaju, un teicis, ka neko neesot saodis.
V.Zaķis arī šaubās, ka ziemā, tramvajā lietojot elektrisko apkuri, būs kādas problēmas, visdrīzāk iekārta jau esot izvēdinājusies.
Par smaku sūdzējās kāda pasažiere, kas ar prieku kāpusi jaunajā tramvajā, bet pēkšņi sajutusi, ka kaut kas smird, «gandrīz kā pēc bomžiem». Visu ceļu bijis nepatīkami braukt, lai gan tramvajs esot ērts un glīts. Smakas rašanos pārbaudīja čehu speciālisti no Škoda Transportation s.r.o..
Jau vēstīts, ka pirmos 20 jaunos tramvajus ar zemo grīdu Rīgai par 36,4 miljoniem latu piegādās uzņēmums Škoda Transportation s.r.o..
Šobrīd piegādāts viens, kas kursē 6.maršrutā. Viens tramvajs maksā 2,6 miljonus eiro, taču trīs mēnešus notiek tramvaja darbības izmēģināšana.
Čehi atklājuši zemās grīdas tramvaja smakas noslēpumu
Uz jautājumu, kāpēc jaunajā zemās grīdas tramvajā pasažieri saoda nelabu smaku, atbildi raduši čehu tehniķi, kuri piektdien tramvajam veica regulāro pārbaudi, analizējot arī šo aspektu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.