D.Liepiņš stāsta, ka trīs mēnešu laikā tiks uzklausīti daudzi viedokļi - uzņēmējs Gunārs Ķirsons, Tūrisma Attīstības valsts aģentūras vadītājs Aigars Slokenbergs, arhitekts Jānis Dripe, Visvaldis Sarma, Andis Sīlis, reklāmists Ēriks Stendzenieks un vēl citi. “Nav viens cilvēks Dievs uz šīs pasaules, kurš var pateikt, kā viss notiks, tāpēc ir jāuzklausa vairāki viedokļi ne tikai no tirgotājiem, uzņēmējiem, bet arī patērātājiem,” saka D.Liepiņš, komentējot A.Šlesera publiski pausto, ka tirgū jābeidz tirgot nezināmas izcelsmes krāmi.
“Nezinu, vai ir iespējams sasniegt šodien modernākā tirgus statusu Eiropā, kāds tas bija 30.gados, bet var atgriezties vismaz pie simbola, ko apskatītt kā arhitektūru, kā sakoptu vidi un infrastruktūru. Otrkārt, akcionārs ir pateicis, ka viņu neapmierina pašreizējie tirgus ekonomiskie rādītāji,” saka D.Liepiņš.
Pēc viņa teiktā pašreiz nav zināms, kur varētu atrasties komplekss Lido. “Galvenais ir būt atvērtiem visiem piedāvājumiem, vai tās būtu Stendera ziepes vai Emīla Gustava šokolāde – neredzu iemeslu, kāpēc lai viņi nebūtu tirgū. Nekad nebūs, ka šeit būs tikai Lido.”
Jaunais tirgus vadītājs rosinās arī diskutēt par to, vai tirgū jāatrodas veikaliem, kā tas ir šobrīd. Viņam liekoties, ka “tirgus ir tirgus, bet veikali ir veikali”. Kā zināms, šobrīd vienā no paviljoniem atrodas Maxima un Supernetto.